ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    ارتقاء پنل درخواست ها



     

    با سلام

    خوب بعد از کلی وقتی که گذاشتیم سر این پنل گفتیم بهتره یک سری از پیشنهاد ها رو عملی کنیم تا باز هم بتونیم سرمون رو جلوی کاربران بالا بگیریم و بگیم تا جایی که امکانش باشه پیشنهادات رو عملی میکنیم.

    در ابتدا جا داره از کلیه دوستان، کاربران و دیگر کسانی که همراه با حمایتشون ما رو در خدمات رسانی هرچه بهتر یاری کرده اند، تشکر ویژه ای بکنیم.

     

    خوب بریم سراغ تغییراتی که در پنل داده شده

     

    تغییرات ورژن 1.3 :

     

    1- در قسمت VIP نام و مشخصات پلن خریداری شده اضافه شده است.

    2- تاریخ شروع و پایان با ماژول جدید فیکس شده است.

     

     

    3- در قسمت ثبت درخواست تعداد اعتبار بیشتری جهت خرید اضافه شده است که باعث میشود دوستان در خرید اعتبار بالا، نیاز نباشه چندین بار خرید کنند. و همچنین جابجایی کوچکی با قسمت درخواست های ثبت شده انجام شده است.

     

    توجه :

    با توجه به مشکلی که در گذشته برای سرور دانلود پیش اومد،در قسمت لیست درخواست ها کلیه درخواست هایی که در گذشته انجام شده است، آرشیو گردیده است و از پنل حذف شده است.

     

     

    4- بخش جدید با عنوان خرید آموزش به پنل اضافه شده است. با استفاده از این قسمت شما قادر خواهید بود بدون این که VIP کنید، فقط آموزش مورد نظر خودتون رو بخرید و لینک های دانلود اون رو دریافت کنید، تا نیاز نباشه فقط برای 1 آموزش اکانت خودتون رو ارتقا بدید.

    برای این کار کافیست شماره آموزش مورد نظر رو به همراه کد امنیتی در کادرهای مربوطه وارد کنید، تا مشخصات آموزش نشان داده شود، در صورتی که مشخصات صحیح بود، آن را تایید کنید تا به پنل شما و در قسمت آموزش های خریداری شده اضافه گردد.

    شماره هر مطلب در زیر اسم آن میباشد که در عکس مشخص شده است.

     

    توجه :

    منظور از خرید آموزش، خرید لینک های آموزش میباشد و ربطی به خرید پستی ندارد.

     

     

     

    5- قسمت آموزش های خریداری شده که لیست آموزش هایی که توسط شما خریداری شده را نشان میدهد تا در صورت نیاز به آن مراجعه کرده و لینک آموزش های خریداری شده را دریافت نمایید.

     

     

    6- درخواست ها که چندین ماه انجام نشده بود، از این به بعد در سایت قرار خواهند گرفت.

     

    7- در صورتی که در ورژن جدید پنل با مشکلی مواجه شدید، آن را سریعا به ایمیل زیر اطلاع دهید تا بررسی و رفع مشکل گردد. 

    ایمیل : Info@CGTools.ir

     

    در پایان از همه شما دوستان و کاربران که ما را در انجام وظایفمان حمایت میکنید، نهایت تشکر را دارید و از شما انتظار داریم،

     

    --------------------------------------------------

     

    تغییرات ورژن 1.2 :

    یکی از مشکلاتی که دوستان بعد از ثبت درخواست داشتند این بود که ممکن بود درخواستشون هنوز توی سایت قرار نگرفته باشه و مدت زمان VIP اکانتشون به پایان رسیده باشه

    اما الان میتونن با مراجعه به پنلشون، بعد از اینکه درخواستشون 100% تکمیل شد یک لینک دانلود کنار درخواستشون اضافه میشه با عنوان "دریافت لینک های دانلود" که با کلیک کردن روی اون به یک صفحه دیگه ارجا داده میشید و میتونید لینک های دانلود رو مشاهده کنید.

     

     

     

    توجه:

    فقط درخواست هایی که از تاریخ 22 خرداد به بعد ثبت شده اند، لینک هاشون در پنل قابل مشاهده هست و مابقی خالی از لینک میباشند.

     

    تغییر بعدی این هست که کسانی که دوست داشتند بدون داشتن اکانت VIP درخواست ثبت کنند، الان براشون این امر ممکن شده، اما باید 2 اعتبار اضافه تر به علاوه اعتبار مورد نیاز جهت ثبت درخواست هزینه کنند تا بتونند درخواستشون رو ثبت کنند.

    برای این کار کافیه به تب ثبت درخواست رفته و گزینه ثبت درخواست بدون VIP را بروی بله بگذارند. البته این گزینه برای افراد VIP غیر فعال میباشد که مبادا اشتباهی بروی این گزینه کلیک کنند.

     

     

    در گذشته قیمت هر اعتبار 2000 تومان بود و کاربران هم همراه با خرید VIP یک اعتبار رایگان دریافت میکردند که صرفا جهت آشنایی دوستان با پنل درخواست ها بود، اما اکنون به هنگام ارتقا به VIP اعتباری دریافت نمیکنند و در عوض قیمت اعتبار 50% کاهش داده شده است.

     

    و تغییر آخر هم که چندی پیش داده شده بود و الان کاملتر شد این هست که میتوانید اعتبار بیشتری را به صورت یکجا در پنل خرید نمایید.

     

    ---------------------------------------------------------------

     

    خوب از تغییرات پنل درخواست ها که بگذریم به تغییرات سایت میرسیم.

    میدونم این 1-2 روز خیلی اذیت شدید، زیرا مشکلی برای هاست پیش اومده بود حالا معلوم نبود اتک بود، دی داس بود هرچی که بود دیدیم داره یک مقدار طول میکشه تا مشکل برطرف بشه سریعا هاست رو جا به جا کردیم و الان که خودتونم میبینید سرعت هاست خیلی خوب و مطلوب شده زیرا سایت در هاست های ایران بارگذاری شده است و فعلا مشکلی نداره، در صورتی که مشکلی مشاهده کردید سریعا گزارش بدید تا برطرف بشه

    خیلی ها از این مشکل ترسیدند، خیلی ها ناراحت شدند و البته تعداد کمی هم خوشحال شدند به گونه ای که فکر کردند ما سایت رو کلا تعطیل کردیم، داریم همچین چیزی اصلا ؟ :icon66:

    سایت به قوت خودش باقی هست و از این به بعد هم با قدرت بیشتری به کارش ادامه میده

     

    اما ما چند تا گله داریم، به خبر هایی که این چند روزه به دست ما رسیده و ایمیل شده دقت کنید :

     

    1- آقا چرا این همه مطلب رایگان میزارید ما VIP کردیم که این مطالب رو دانلود کردیم الان فرق ما با اعضای معمولی چیه ؟ !!

    2- سلام، دیگه واقعا شورشو در آوردین ، اکثر آموزشها پولی و VIP !!!!،اگه می خوای یک ساله بارتو ببندی ، بدون هزاران سایت رایگان هست ایرانیا بتونن دانلود کنن و خارجین و والا با پدر مادر تراز شماها هستن!!! ، فقط کاربر پرونی می کنی.

     

    در جواب این دو عزیز بهتره بزاریم با هم یه صحبتی بکنند شاید مساله بین خودشون حل بشه

     

    3- آقا چرا این نرم افزار اجرا کننده فایل های آموزشی Digital Tutors کار نمیکنه و ارور نصب Quick Time میده، بهتره به پلیس فتا گزارش بدم اخه من اونجا آشنا زیاد دارم

     

    برای سلامتی این دوستمون، هم بنده و هم شما دعا کنید تا شاید انشاالله فرجی بشه

     

    از این سری ایمیل ها برای ما زیاد میاد و خیلی ها مارو حتی کلاه بردار هم میدونند، نمیدونیم کلاه کیو برداشتیم اما اگه کسی واقعا حقی ازش ضایع شده باشه تا جایی که در توانمون بوده جبران کردیم و فکر نکنیم کسی حقی بر گردن ما داشته باشه، به ما گفته باشه و ما محل نداده باشیم، اگه کسی هست پیام خصوصی بده ما در خدمتش هستیم.

     

    بعضی ها فکر میکنند ما روزی 17-18 ساعت پای سیستم میشینیم و کار میکنیم و حق نداریم هیچ وجهی دریافت کنیم، انگار که ما از فضا اومدیم و هزینه سرور ما رو هم دولت پرداخت میکنه و خرج زندگی هم که نداریم، مگه اصلا زندگی خرج داره ؟

     

    اما جدا از همه این ها باز هم از این که همیشه ما رو حمایت میکنید و با نظرات و پیشنهادات خوبتون ما رو یاری میکنید نهایت تشکر و سپاسگذاری رو داریم.

     

    ارادتمند : :icon2:

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    اخبار سایت
    30/11/2015 - 23:35

    سلام آدمین جان...خوبی؟ سلامتی؟

    ممنون از سایت عالیتون.

    کاشکی یه قابلیت دیگه هم به سایت اضافه میکردید...

    که مثلا آموزش هایی که پولی هستند، رای گیری بشن و هر آموزش رای بیشتری آورد...با هزینه افرادی که درخواستش رو میدن، خریداری میشد....

    خیلی ممنونم. پایدار باشید.

    :icon2:

    30/11/2015 - 23:46

    سلام

    خیلی ممنون، شما لطف دارید.

    این برنامه توی ذهنم بوده، انشاالله طی آپدیت بعدی سعی میشه این برنامه هم به نحوی پیاده سازی بشه

    باز هم ممنون از نظر و ایدتون :rose:

    2/12/2015 - 03:19

    ایشالله که همیشه موفق باشید. بیصبرانه منتظر آموزش های درخواست داده شده هستیم.

    شکی نیست که وبسایت شما یکی از بهترین وبسایتهای آموزشی بوده و هست و خواهد بود.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :