ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    دانلود رایگان موتور بازی سازی Unreal Engine به همراه دیگر محتویات



     

    Unreal Engine

     

    با سلام

    یکی از موتورهای بسیار قوی بازی سازی Unreal Engine می باشد که چهارمین نسخه از این موتور بازی سازی به نام Unreal Engine 4 نیز رسما معرفی شده است.

    موتور بازی سازی Unreal Engine از سال ۱۹۹۸ برای ساخت بازی ها مورد استفاده قرار گرفت و از آن پس بر قدرت این موتور افزوده شد و اخیراً جایزه موفق ترین موتور بازی سازی در تمام تاریخ را از کتاب رکوردهای جهانی، گینس، دریافت کرده است. برنامه نویس ارشد این موتور، آقای James Golding، درباره موفقیت Unreal Engine، مسیری که تا این جا طی کرده و آینده ی آن صحبت می کند.

     


    پس از عرضه Gears of War 3 شایعاتی مبنی بر کناره گیری Epic از ساخت بازی به منظور تمرکز بیشتر بر روی Unreal Engine و ارتقای آن در صنعت بازی سازی به وجود آمده بود. نادرست بودن این شایعات با معرفی عنوان Fortnite و دو عنوان در دست ساخت دیگر توسط Epic در ابتدای امسال ثابت شدند.


    Epic همچنین عقیده دارد که به کمک Unreal Engine 4 ساخت بازی برای موبایل ها و تبلت ها به سادگی ساختن بازی برای کنسول ها و PC است.

    در کنار بازی تأیید شده ی Fortnite، استودیو Epic در حال کار بر روی یک بازی برای موبایل به همراه یک عنوان نسل هشتمی است و با این سه پروژه ی در دست کار، به نظر می رسد این استودیو قصد دارد ثابت کند که این موتور همه کار می تواند انجام دهد.

     
    James Golding، برنامه نویس ارشد Unreal Engine این طور به صحبت پرداخته است:

    “شاید پیش پا افتاده به نظر برسد اما هدف ما برای Unreal 4 این بود که آن را برای همه قابل دسترس قرار دهیم. چیزی که بتواند برای همه کار کند، چه شما یک استودیو کوچک با نیروی کار کم باشید یا این که استودیوی بزرگی باشید یا در زمینه ساخت فیلم کار می کنید یا یک معمار هستید و … . کارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از این موتور برای آن ها استفاده کنید. ما می خواستیم که افراد مختلف بدون داشتن محدودیت های زیاد به آن دسترسی داشته باشند.”

     


    Epic با Unreal Engine 4 از مدل تجارت مبتنی بر جواز کسب استفاده از موتور در حال فاصله گرفتن است، با این که این مدل برای Epic و استودیوهای بزرگ بازی سازی که مجوز استفاده را دریافت کرده بودند ممکن است مفید بوده باشد، و این کار باعث شده است شاهد ساخت تعداد زیادی از بازی ها در استودیوهای کوچک و مستقل باشیم.

     
    موتور Unity یکی از جذاب ترین گزینه ها برای استودیوهای کوچک یا افرادی است که برای اولین بار اقدام به ساخت و توسعه بازی می کنند به این دلیل که نیازی به پرداخت هزینه ی زیاد (مانند پرداخت هزینه برای دریافت جواز استفاده) در شروع کار ندارد. آیا Epic نیز سعی بر این دارد که به این سو حرکت کند؟

    James Golding پاسخ می دهد:

    “قصد نگاه کردن به افراد دیگر هنگامی که درباره Unreal و هدف آن فکر می کردیم را نداشتیم. بیش از همه چیز ما به محصول از چشم انداز تازه نگاه کردیم و فکر درباره این که با آن چه کارهایی می توانیم انجام دهیم، چگونه می خواهیم بر روی آن قیمت بگذاریم، چگونه می خواهیم آن را توزیع کنیم و چگونه می خواهیم با افراد مختلف همکاری کنیم. ما فقط کاری که می خواهیم را با این موتور انجام می دهیم و فکر می کنم این مسیر رو به جلوی سالم تری است.”

    پیش از این که Epic تصمیم بگیرد Unreal Engine را بیشتر در دسترس قرار دهد نیز استفاده از آن خیلی غیر رایج نبود هرچند که به راه های مختلف این موتور مرزهای کیفیت بصری نسل گذشته را معین کرد. Gears of War اولین عنوانی بود که نشان می داد Xbox 360 به چه چیزهایی می تواند دست یابد، یک مثال برای قدرتی که Unreal Engine 3 می توانست داشته باشد.

    از آن پس به طور عمده از این موتور برای ساخت بازی های شوتر اول شخص استفاده شده است اما برای سبک های نقش آفرینی، پلتفرمر، بازی های مخفی کاری و موارد دیگر نیز به خوبی از آن استفاده شده است.

    Golding در ادامه صحبت های خود به توجه استودیو به خواسته های افرادی که از این موتور استفاده می کنند اشاره می کند:

    “ما زمان بسیار زیادی را برای انجمن های Unreal و توییتر صرف این کردیم که ببینیم مردم به دنبال چه چیزی هستند و چه کارهایی با این موتور انجام می دهند. این موتور آموزنده است. برای مثال اگر شما افراد زیادی را ببینید که تلاش می کنند چیزی شبیه به Skyrim بسازند، با خود می گویید که باید برای بزرگ تر کردن محیط ها کاری انجام دهیم. ما نیز در پشتیبانی کردن موتور بسیار سریع بوده ایم. این هم انگیزه دهنده و هم کمک کننده است، گوش دادن به چیزی که انجمن ما می خواهد و با تغییری که با Unreal 4 به وجود آمد، ما تلاش کرده ایم تا انجمن خود را فعال نگه داریم و اطلاعات کارایی از جانب گروه وسیعی از مردم به دست آوریم.”

     

     
    بیش از ۱۰۰ مهندس از آغاز تا زمان عرضه ی Unreal 4 بر روی آن کار کرده اند و بیش از ۱۰۰ بازی ساز در هر زمان در بازی های Epic مشارکت کرده اند. Unreal Engine 4 باعث گسترده تر شدن این انجمن شده و Golding خبر از تغییرات فرهنگی قابل توجهی در دفاتر Epic و تأثیرات زیادی که بر نحوه ی رشد یافتن موتور می گذارد می دهد:

    “زمانی که تیم در حال تلاش برای آماده کردن Unreal 4 و عرضه آن بود، یک تغییر قطعی در حال اتفاق افتادن بود، تغییری که حول سه چیز بزرگ رخ می داد. یکی از آن تغییرات بزرگ، ایجاد امکان بیشتر برای دسترسی به موتور بود که ما از راه های متفاوتی برای رسیدن به آن استفاده کردیم: استفاده از سازندگان در انجمن ها، عمومی کردن نقشه ی راه خود و هر بروزرسانی که برای موتور آماده می کردیم. این کارها ارتباط ما با سازندگان را بسیار آسان تر کرد به این دلیل که آن ها به راحتی و بدون هیچ ترسی درباره این موتور می توانستند صحبت کنند. تغییر بزرگ دیگر مربوط به سخاوتمندی می شود، جایی که گمان می کنم (و امیدوارم) به نحوی قیمت گذاری را انجام داده ایم که افراد فکر کنند منصفانه است و تلاش کردیم که مطمئن شویم افراد به معامله ی خوبی دست پیدا می کنند.

    ما امیدواریم این اعتماد در آینده به ما کمک کند. آخرین تغییر بزرگ مربوط به همکاری درون شرکت است، این که باعث شویم افراد نزدیک تر از قبل با هم کار کنند. فضای همکاری در درون شرکت از زمان عرضه Unreal 4 بیشتر شده است، احساس می کنم به همان جوی که زمان ملحق شدن من به شرکت در سال ۲۰۰۲ وجود داشت بازگشته ایم.”

     


    در سال ۲۰۰۶ استودیو Epic با ساخت Gears of War خیلی چیزها را ثابت کرد و قدرتمندترین موتور گرافیکی که آن زمان وجود داشت را نشان داد. حال با Unreal 4، Epic احتیاجی به تمرکز بر روی کیفیت گرافیکی ندارد، زیرا Unreal معنای دیگری از کیفیت گرافیکی است اما اگر Unreal می خواهد برتری خود را حفظ کند باید چیزی فراتر از کیفیت بصری زیبا را از خود به نمایش بگذارد.

     

    اگه بخواهیم درباره ویژگی های برجسته این نسخه صحبت کنیم میشه گفت که مهمترین ویژگی اون انتشار عمومی Unreal Engine خواهد بود و بالاخره Epic به اون هدفی که داشت در UE4 رسید و اون هدف چیزی نبود جز انتشار عمومی آنریل انجین برای همه و حالا این انجین قدرتمند میتونه در اختیار عموم قرار بگیره. از یک استودیو بزرگ گرفته تا یک گیم آرتیست مستقل و قیمت اون فقط ماهیانه 19 دلار هست و شما با پرداخت ماهیانه فقط 19 دلار میتونید Unreal Engine 4 رو با تمامی ویژگی هاش و همینطور تمامی Source Code های ++C، مطالب و ویدئوهای آموزشی برای انجین، پشتیبانی و به تمامی بروزرسانی های این نسخه دسترسی داشته باشید.
     

     
    اما بعنوان ویژگی های جدیدی که در Unreal Engine 4 اضافه شده ابتدا میشه به قابلیتی به نام Blueprint اشاره داشت که یک Visual Scripting کاملا پویا و بر پایه نودبیس هست و باعث میشه تا نیاز شما به کدنویسی و اسکریپت نویسی در این نسخه از انجین به حداقل برسه. همچنین بخش Blueprint بصورت کاملا ریل تایم عمل میکنه و شما میتونید در حین انجام کار ویرایشهای لازم رو روی node ها انجام بدید و حتی امکان دیباگ بصورت ریل تایم نیز در اون فراهم شده و هر node که مشکلی داشته باشه توسط Blueprint خطایابی میشه و با یک فلش قرمز به شما نشون میده که مشکل از کجاست. درکل قابلیت Blueprint در آنریل 4 واقعا فوق العادست و همونطوری که در ابتدا هم گفتم مطمئن هستم که اسکریپت نویسی رو در Unreal Engine 4 به حداقل خواهد رسوند.
     
     
    ویژگی های جدید دیگری نیز وجود داره مثل Physically Based Shading که فکر میکنم این نام باید براتون آشنا باشه و این ویژگی بر روی Unity 5 نیز اضافه شده بود و حالا میبینم که امکان استفاده از اینگونه شیدر ها در آنریل 4 نیز امکانپذیر شده و میتونه بعنوان یک ویژگی مهم در گرافیک بازی ها تاثیر بسزایی داشته باشه. متریال ادیتور جدید، یک سیستم Terrain قدرتمند با امکان ایجاد و تنظیم LOD جهت ساخت مناظر وسیع، یک Content Browser جامع در انجین با امکان جستجو، جداسازی، ایمپورت، ویرایش و ...، سیستم Matinee cinematic جهت ایجاد ویدئو برای بازی ها و n تا ویژگی جدید دیگه که نام بردن تک تک اونها زمان زیادی رو میگیره.
     
    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    پیش نمایش ویدیویی موتور بازی Unreal Engine 4 :

     

     

     

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    نرم افزار
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

      

    Unreal Engine 4.11.0 - Master Source and Compile - Part 1

    Unreal Engine 4.11.0 - Master Source and Compile - Part 2

    Unreal Engine 4.11.0 - Master Source and Compile - Part 3

    Unreal Engine 4.11.0 - Master Source and Compile - Part 4

     

    توجه :
    این نسخه کامپایل شده و همچنین سورس همراه آن میباشد.

     

    ---------------------------------------

     

    Content :

     

    MO-RPG Kit :

     

    Unreal Engine 4 - MO-RPG Kit v0.01 - Part 1

    Unreal Engine 4 - MO-RPG Kit v0.01 - Part 2

     

    مشخصات :

     

       


     

    منابع :

    Hammihan.com

    mostafa3d.com

    Gameemag.ir

    Download.ir

    GFXDomain.co

    20/01/2015 - 00:04

    :icon2: JUST

    20/01/2015 - 11:11

    خیلی ممنون

    :icon2:

    امیدوارم نسخه های جدیدش هم که اومد آپدیت بشه این پست .

    20/01/2015 - 13:01

    سلام می خواستم بدونم چه جوری میشه به نسخه 4.7 preview build دسترسی پیدا کرد!؟

    مرسی. :icon69:

    20/01/2015 - 16:22
    ببخشید نسخه کامپایل شده برای چی هست؟ معنیش چیه فرقش چیه؟ کارش چیه؟
    20/01/2015 - 16:51

    نقل قول: mohsen
    ببخشید نسخه کامپایل شده برای چی هست؟ معنیش چیه فرقش چیه؟ کارش چیه؟

    یعنی نرم افزار کامپایل شده توسط ویژوال استدیو و قابل استفاده است .

    سورس کد همانطور که از اسمش معلومه تنها کد های متور بازی سازی هستش که باید اول کامپایل بشه تا اصطلاحا به نرم افزار تبدیل بشه .

    22/01/2015 - 14:14

    خب تفاوت کامپایل شده و نشده چی هست؟

    22/01/2015 - 15:54

    نقل قول: mohsen
    خب تفاوت کامپایل شده و نشده چی هست؟


    دوست خوب نسخه کامپایل نشده کد نرم افزار هست که شما می تونید اونو ویرایش کنید و در واقع باید کد رو کامپایل کنید که بتنونید از اون به صورت یک نرم افزار استفاده کنید.

    22/01/2015 - 18:07

    سلام

    در واقع میتوان گفت سورس مانند مواد جهت درست کردن غذا میباشد و نسخه کامپایل شده مانند غذای درست شده میباشد.

    28/01/2015 - 22:42

    اگه میشه خواهشا کانتنت های مهم دیگه هم مثل 4.6 strategy game و ... هم بذارید و نسخه های جدید آنریل رو هم بعد انتشار قرار بدید

    29/01/2015 - 06:26

    سلام

    چشم نسخه های جدید هم که اومد در سایت قرار خواهیم داد.

    6/02/2015 - 05:36

    سلام بعد از کلی دانلود نسخه های مختلف UnrealEngine 4.6.1 که همگی خراب بودند توی این سایت نسخه سالم که اکسترکت میشد رو تونستم دانلود کنم ممنون ...

    موقعی که شروع به نصب میزنم یک صفحه میاد و شروع به دانلود میکنه اینا ها نمونه های خود نرم افزار هستن ؟

    6/02/2015 - 20:20

    سلام

    خواهش میکنم، در مورد دانلود باید گفت احتمالا چیزهایی که برنامه جهت نصب لازم داره و بروی سیستم نصب نیست رو دانلود میکنه :fellow:

    30/05/2015 - 22:20

    با سلام و عرض خسته نباشید ...


    واقعا ازتون تشکر می کنم، شما تمام نیاز های ما رو در زمینه ی سی جی تأمین می کنید ...


    با تشکر از سی جی تولز بزرگ


    :icon2:

    30/05/2015 - 22:42

    سلام

    خواهش میکنم، شما بزرگوارید. :rose:

    14/06/2015 - 13:01

    آقا من نسخه ی کامپایل شده ی ورزن 4.7 رو دان کردم و راحت اکسترکت شد ولی وقتی میخوام برنامه رو باز کنم این اروور رو میده خواهش میکنم سریعا جواب بدین عجله دارم


    http://s6.uplod.ir/i/00619/lxg6ko0mova8.png

    14/06/2015 - 17:09

    سلام

    چند تا نرم افزار مورد نیاز بود که باید قبلش نصب شده باشه


    Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013

    آین رو اول نصب کنید ببینید مشکلتون برطرف میشه یا نه


    لینک

    15/06/2015 - 13:26

    سلام

    با تشکر از راهنمایی و سایت خوبتون برنامه رو نصب کردم ولی هیچ تغییری نکرد الان باید چ کار کنم؟

    15/06/2015 - 14:45

    سلام

    خواهش میکنم، همچنان همون ارور رو میده ؟


    چون یکی دوتا نرم افزار پیش نیاز هست که باید نصب بشه که این ارور رو توی خود سایت Unreal Engine پیگیرش باشید نرم افزار های مورد نیاز رو بهتون پیشنهاد میدن.

    15/06/2015 - 17:59

    سلام

    خیلی ممنون از راهنمایی تون میرم تو سایت unreal engine ببینم درستش میکنم

    31/12/2015 - 05:50

    سلام
    لطفا لینکارو جایگزین کنید
    ممنون


    13/01/2016 - 07:57

    سلام تشکر از سایت خوبتون. من با نصب و اجرا مشکل دارم

    بعد از استخراج setup.bat اجرا کردم بعد چند دقیقه پیغام و کارش تمام شد وبعد

    E:\a\ue4\Engine\Binaries\Win64\UE4Editor.exe

    اجرا کردم تا 45 درصد میره و بعد پیغام خطا میده



    http://uupload.ir/files/qk5z_err.jpg


    روی win 7 , win 10 تست کردم همینه

    دادم دوستم نصب کنه اونم همین مشکلو داره


    خواستم کامپایل کنم اما میگه باید windows phone sdk 8.1 نصب باشه . VS 2012 , 2015 نصب دارم با windows phone sdk 8.0

    14/01/2016 - 16:35

    سلام

    این نسخه کامپایل شده هست و نیازی نیست Setup.bat رو اجرا کنید. مجدد از حالت فشره خارج گنید و استفاده کنید، ببینید مشکلتون برطرف میشه یا نه

    15/01/2016 - 10:05

    نقل قول: Admin
    سلام
    این نسخه کامپایل شده هست و نیازی نیست Setup.bat رو اجرا کنید. مجدد از حالت فشره خارج گنید و استفاده کنید، ببینید مشکلتون برطرف میشه یا نه


    مشکل حل نشد . شما اجراش کردین؟ اگه ممکنه مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری سیستمی که روش اجرا شده بگین . شاید مشکل با سخت افزار باشه یا با یک نرم افزاری سازگاری نداشته باشه.

    لطفا کمکم کنین اجراش کنم

    تشکر

    16/01/2016 - 13:48

    سلام

    بنده جستجو کردم و کسانی که این مشکل رو داشتند بهشون پیشنهاد هایی شده که براتون میزارم


    ‫سلام . برای رفع این مشکل باید Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013 را از آدرس زیر دانلود و نصب کنید .
    http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=407
    84


    این برنامه بروی سیستم های 32 بیتی اجرا نخواهد شد.


    از نظر سخت افزاری سیستمتون باید قوی باشه

    سعی کنید درایور کارت گرافیک تون رو آپدیت کنید و جدید ترین نسخه رو نصب کنید
    direct سازگار رو حتما نصب کنید - هر چی هست مربوط به ایشون هست

    Visual C++ Redistributable 2015 هم باید بروی سیستم نصب باشه


    من هم همین مشکل رو داشتم. برای حل کردنش کافیه دات نت فریم ورک 4.6 رو نصب کنید. بعد با ویژوال استودیو پروژۀ shadercompilerworker رو مجدداً Buildکنید. من انجام دادم مشکل حل شد. دقت داشته باشید آنریل در اولین اجرا لودینگ طولانی خواهد داشت چون سایه زن ها رو بیلد می کنه.


    سلام کسایی که با مشکل compiler مواجه میشن کافیه روی create project file کلیک کنید بعد با visual studio 2013 به بالا UE4.sln را باز کنید و توی اون Ue4 را با کلیک راست build کنید سپس روی شروع همون مثلث سبز رنگ بالا کلیک کنید اروری میبیند.
    Yes را بزنید و صبر کنید تا compiler worker را خود برنامه build کنه درست شد مشکلی داشتید بگید اگر هم بد گفتم بگید تا آموزش ویدیویی بزارم.


    16/01/2016 - 15:19

    نقل قول: Admin
    سلام
    بنده جستجو کردم و کسانی که این مشکل رو داشتند بهشون پیشنهاد هایی شده که براتون میزارم


    ‫سلام . برای رفع این مشکل باید Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013 را از آدرس زیر دانلود و نصب کنید .
    http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=407
    84



    این برنامه بروی سیستم های 32 بیتی اجرا نخواهد شد.



    از نظر سخت افزاری سیستمتون باید قوی باشه
    سعی کنید درایور کارت گرافیک تون رو آپدیت کنید و جدید ترین نسخه رو نصب کنید
    direct سازگار رو حتما نصب کنید - هر چی هست مربوط به ایشون هست
    Visual C++ Redistributable 2015 هم باید بروی سیستم نصب باشه



    من هم همین مشکل رو داشتم. برای حل کردنش کافیه دات نت فریم ورک 4.6 رو نصب کنید. بعد با ویژوال استودیو پروژۀ shadercompilerworker رو مجدداً Buildکنید. من انجام دادم مشکل حل شد. دقت داشته باشید آنریل در اولین اجرا لودینگ طولانی خواهد داشت چون سایه زن ها رو بیلد می کنه.



    سلام کسایی که با مشکل compiler مواجه میشن کافیه روی create project file کلیک کنید بعد با visual studio 2013 به بالا UE4.sln را باز کنید و توی اون Ue4 را با کلیک راست build کنید سپس روی شروع همون مثلث سبز رنگ بالا کلیک کنید اروری میبیند.
    Yes را بزنید و صبر کنید تا compiler worker را خود برنامه build کنه درست شد مشکلی داشتید بگید اگر هم بد گفتم بگید تا آموزش ویدیویی بزارم.


    تشکر از همت شما،

    c++ برای اجرای اولیه هستش که اگه نصب نباشه کلا بالا نمیاد و من احتمال دادم از shader باشه که نیاز به کامپایل داره و هرچقدر سعی کردم که پروژه رو generate کنم نشد و اون خطای phone sdk میداد . الان مشکل من با کامپایل کردنه . من vs 2012 و 2015 نصب کردم و احتمال میدم باید 2013 نصب کنم که اونم win 8.1 می خواد برای نصب phone sdk 8.1 . بزودی امتحان می کنم و نتیجرو میگم

    21/01/2016 - 05:27

    با سلام

    لطفا اگه میشه پروژه inflator که یک دموی نمایشی برای انریل بود و الان منتشر شده را قرار بدید

    همچنین محتوای بیشتری از قسمت market place سایت انریل قرار بدهید .

    22/01/2016 - 17:10

    سلام

    لینک پروژه رو بدید تا بررسی بشه

    28/01/2016 - 21:13

    نقل قول: Admin
    سلام
    لینک پروژه رو بدید تا بررسی بشه

    marketplace در خود unreal engine.com در قسمت بالای اون هست و شامل پروزه های بسیار زیبا هست

    اما این طور که من دیدم دموی inflator فقط توی luncher موتور انریل هست و در مارکت پلیس نیست .

    شما می تونید لانچر را نصب کنید و از اونجا دانلود کنید .

    12/02/2016 - 20:27

    با سلام

    وب سایت www.cgpersia.com پر از اموزشهای گرافیکی فوق العاده و رایگان هست

    همچنین در این سایت محتوای market place سایت انریل انجین به صورت رایگان پیدا میشه.

    همچنین اموزشهای زیادی هم از این موتور وجود داره , لطفا اگه امکان داره این محتویات را قرار بدهید .

    12/02/2016 - 20:31

    سلام

    ممنون از معرفی این سایت، این سایت یکی از مراجع ما جهت تهیه آموزش های سایت میباشد.

    اگه آموزش خاصی مورد نظر دارید ثبت درخواست کنید در پنل تا بررسی شود. :rose:

    4/03/2016 - 10:49

    با سلام

    خیلی ممنون از زحمت های شبانه روزیتون


    میبخشید من وقتی نرم افزار رو اکسترکت میکنم نمیدونم چه جوری میشه بازش کنم ایکونای زیادی داره

    و اینکه اصلا نمیدونم باید فایلها رو بعد از اکسترکت تو کدوم فولدر بریزیم

    یا اصلا نیاز هست بریزیم

    اگه میشه راهنمایی کنید

    با تشکر

    5/03/2016 - 17:46

    سلام

    اگر همین مجموعهرا دانلود کرده اید فقط کافیست به مسیر زیر برید :


    Engine\Binaries\Win64\UE4Editor.exe


    8/03/2016 - 08:23

    نقل قول: Admin
    سلام
    اگر همین مجموعهرا دانلود کرده اید فقط کافیست به مسیر زیر برید :

    Engine\Binaries\Win64\UE4Editor.exe


    سلام خیلی ممنون از کمکتون

    ام وقتی بازش میکنم همچین اروری میده

    Mismatched Shader Version for Fromat GLSL_150;did you forget to build ShaderCmopilerWorker

    8/03/2016 - 09:41

    سلام

    نظرات رو مطالعه کنید. احتمالا نیاز به برنامه های جانبی برای نصب هست .

    22/06/2016 - 17:29

    آقا خیلی گلی که این برنامه رو کامپایل میکنی و قرار میدی برای همه. میشه درخواست کنم که هروقت ورژن جدیدش میاد رو کامپایل کنی و فشرده شده قرار بدی برای همه؟

    :icon91:

    22/06/2016 - 17:42

    سلام

    خیلی ممنون، اگه امکانش باشه حتما انجام میشه :rose:

    1/07/2016 - 13:24

    سلام لینک کامپایل شده رو از کجا میاری؟ میشه 4.12 رو هم قرار بدی؟

    2/07/2016 - 02:37

    سلام

    در صورت امکان چشم در سایت قرار خواهد گرفت.

    4/08/2016 - 14:11

    با سلام و ممنونم از زحمات بسیار عالیه شما در زمینه CG. زحمات شما بسیار قابل تحسینه و امیدوارم همینجور ادامه بدین.خیلی عالی هستین.

    ولی من هم مانند بقیه دوستان مشکل در نصب دارم. البته مربوط به لینک نیست چون در خیلی از انجمن ها همین مشکل رو از طرف بقیه دیدم و این ارور

    Mismatched Shader Version for Fromat GLSL_150;did you forget to build ShaderCmopilerWorker


    تمام کارهایی که گفتین رو انجام دادم.سیستمم هم از لحاظ سخت افزاری می شه گفت قابل قبول هست

    win 7 64 bit

    intel cori3 3.3GHz

    ram 16 GB

    Nvidia Gforce GT 430 2GB/ phisical memory 4GB/video memory 2GB/3d shader force

    directx 11

    و تمام متعلقاط همگی نصب هستند

    ولی باز همین ارور رو می ده. متاسفانه راهی پیدا نکردم.اگه امکانش هست بیشتر راهنمایی کنین. حتما باید خود نرم افزارهای visual studio 2013 یا 2015 هم نصب باشند یاVisual C++ Redistributable 2015 کفایت می کنه.باز هم از شما ممنونم

    6/08/2016 - 13:13

    سلام

    متاسفانه بنده تخصصی در نصب این نرم افزار ندارم، اما در فروم های خارجی هر چیزی گفته شده رو بنده در اینجا جهت راهنمایی دوستان اعلام کردم.

    6/08/2016 - 13:41

    [quote=Admin]سلام
    متاسفانه بنده تخصصی در نصب این نرم افزار ندارم، اما در فروم های خارجی هر چیزی گفته شده رو بنده در اینجا جهت راهنمایی دوستان اعلام کردم.

    به هر حال ازتون ممنونم بخاطر پیگیری هاتون.عالی هستین :icon103:

    7/08/2016 - 03:10

    نقل قول: hamed.pav
    با سلام و ممنونم از زحمات بسیار عالیه شما در زمینه CG. زحمات شما بسیار قابل تحسینه و امیدوارم همینجور ادامه بدین.خیلی عالی هستین.
    ولی من هم مانند بقیه دوستان مشکل در نصب دارم. البته مربوط به لینک نیست چون در خیلی از انجمن ها همین مشکل رو از طرف بقیه دیدم و این ارور
    Mismatched Shader Version for Fromat GLSL_150;did you forget to build ShaderCmopilerWorker

    تمام کارهایی که گفتین رو انجام دادم.سیستمم هم از لحاظ سخت افزاری می شه گفت قابل قبول هست
    win 7 64 bit
    intel cori3 3.3GHz
    ram 16 GB
    Nvidia Gforce GT 430 2GB/ phisical memory 4GB/video memory 2GB/3d shader force
    directx 11
    و تمام متعلقاط همگی نصب هستند
    ولی باز همین ارور رو می ده. متاسفانه راهی پیدا نکردم.اگه امکانش هست بیشتر راهنمایی کنین. حتما باید خود نرم افزارهای visual studio 2013 یا 2015 هم نصب باشند یاVisual C++ Redistributable 2015 کفایت می کنه.باز هم از شما ممنونم

    این نرم افزار نصب شدنی نیست باید ازش بیلد بگیرید.الان شما اینی که دانلود کردید سورس کد هست و باید اونو با استفاده از نرم افزار دیگه بیلد کنید تا با خود این سورسی که دانلود کردید یه نرم افزار ایجاد بشه.برای اینکار میتونید از ویژوال استودیو 2013 استفاده کنید ولی 2015 باشه فک کنم بهتر باشه اما با همون ویژوال استودیو 2013 هم میشه خودم اینکارو انجام دادم.برای توجیه شدن کامل تر یه سر به انجمن forum.udk.ir بزنید و اونجا میتونید به جواب سوالتون برسید.....و اون ارور هم طبیعی هست اگه عمل بیلد رو با ویژوال استودیو انجام ندید نمیتونید انریل رو تو سیستمتون بالابیارید و بعد از اینکه اونو بیلد کردید حجمش به 20 گیگ میرسه

    7/08/2016 - 08:38

    سلام

    از راهنماییتون ممنونم :rose:

    8/08/2016 - 13:35

    خیلی ازتون ممنونم. کمک بزرگی کردین :rose:

    29/04/2017 - 11:12

    سلام


    وقتی میخوام برنامه رو باز کنم همچین اروری میده

    the UE4 GAme has crashed and will close

    جطوری این ارور رو برطرف کنم


    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :