مدل آناتومی سگ برای هنرمندان سه بعدی
این مدل آناتومی سگ که برای تولید یا استفاده شخصی ایجاد شده است، می تواند برای مطالعه آناتومی حیوانات یا برای شبیه سازی عضلانی استفاده شود. این مدل زمانی که با کتابهایی مانند کتابهای الیوت گلدفینگر یا ویلهلم النبرگر یا سایر منابع آناتومی سگ دامپزشکی ترکیب شود، میتواند به بهترین شکل به عنوان یک منبع یادگیری استفاده شود.
این مجموعه شامل :
ZTL با ابزارهای فرعی تقسیم شده از جمله بدنه مش با تقسیمات فرعی Geometry HD و استخوان ها و ماهیچه های تخریب شده (ZBrush 2020 یا جدیدتر) FBX با تمام اشیاء فایل .MA با شبکه سایه آرنولد، اشیاء به صورت جداگانه نامگذاری شده و گروه بندی شده، به علاوه هندسه بدنه سطح 1 و سطح 3 به ترتیب برای ریگ کردن و رندرینگ 16 UDIM از بافت های 4k. col، مشخصات، هنجار (به استثنای بدن)، دیسپ 32 بیتی، به علاوه ماسک برای برچسب های آناتومی اشیاء آناتومی = 456k چند ضلعی. ZRemesher و UV های اتوماتیک بدنه سطح 1 = 28k چند ضلعی. بدنه سطح 3 = 437k چند ضلعی. رتوپولوژی دستی و اشعه ماوراء بنفش
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Created for production or personal use, this canine anatomy model can be used either for studying animal anatomy or for muscle simulations!
This model can be used most effectively as a learning resource when combined with books, such as those by Eliot Goldfinger or Wilhelm Ellenberger, or other veterinary canine anatomy resources.
THIS SET INCLUDES:
ZTL with split subtools including body mesh with Geometry HD subdivisions, and decimated bones and muscles (ZBrush 2020 or later)
FBX with all objects
.MA file with Arnold shading network, individually named and grouped objects, plus level 1 and level 3 body geometry for rigging and rendering respectively
16 UDIMs of 4k textures; col, spec, norm (excluding body), 32bit disp, plus masks for anatomy labels
Anatomy objects = 456k polygons; ZRemesher and automatic UVs
level 1 body = 28k polygons; level 3 body = 437k polygons; manual retopology and UVs
Please note: This is not a complete veterinary model. It does not contain nerves, vessels, viscera, or joint structures (eg cartilage, capsule, ligaments, menisci, etc). Some of the muscles have been simplified and stylised for clarity as well as for ease of use in 3D software.