ArnoldRender یک سیستم رندرینگ واقع گرایانه است که توسط کمپانی های بزرگ جلوه های ویژه - VFX و انیمیشن مانند Digital Domain, The Mill, Psyop, Ubisoft و در فیلم های مشهوری نظیر Monster´s House , Alice in Wonderland , 2012 مورد استفاده قرار گرفته است .
Arnold Render با پروژه های بسیار بزرگ و قدرتمند خود قبل از آنکه به صورت عمومی عرضه شود، جای خود را در میان کاربران پیدا کرده بود. اما یک مشکل بزرگ وجود داشت و آن این که این موتور رندرینگ فقط برای استودیوهای بزرگ انیمیشن سازی و با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسید.
بعد از اینکه Arnold Render قدرت خود را به دنیا نشان داد، وعده داد که نسخه عمومی این محصول را نیز عرضه خواهد کرد و اینک این محصول در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. Arnold Render در حال حاضر برای نرم افزار های Cinema4D, Houdini , Maya و Soft Image XSI به صورت مستقیم قابل استفاده بوده و کاربران 3ds Max و LightWave 3D نیز میتوانید از رابط هایی که به صورت شخصی عرضه شده است استفاده کنند. به طور مثال LWtoAR نام یک پلاگین برای نرم افزار Lightwave 3D است که امکان استفاده از موتور آرنولد را در این نرم افزار مهیا می سازد.
دموریل موتور رندر آرنولد :
آموزش نصب Arnold در Maya :
Solidangle Arnold SDK :
----------------------------------------------------
Solidangle Arnold For 3Ds Max :
----------------------------------------------------
Solidangle Arnold For Katana :
----------------------------------------------------
Solidangle Arnold For Cinema 4D :
----------------------------------------------------
Solidangle Arnold For Houdini :
----------------------------------------------------
Solidangle Arnold For Maya :
----------------------------------------------------
Solidangle Arnold For SoftImage :