معرفی کامل انیمیشن دو بعدی یک روش مدرن و سرگرم کننده برای نزدیک شدن به اصول انیمیشن کلاسیک است که برای هر رویکرد دو بعدی قابل اجرا است. این بسته مجموعهای متراکم از درسها، دموها، فایلهای پروژه سخنرانیهای ویدئویی و توصیههایی برای نزدیک شدن به انیمیشن شخصیتهای ترسیم شده است. برای دانشآموزانی که میخواهند از این به عنوان مکمل استفاده کنند، هنرمندانی که در صنعت علاقهمند به دو بعدی هستند، انیماتورهای مستقل و سازندگان محتوا.
معرفی کامل انیمیشن دو بعدی سه هدف اصلی دارد که عبارتند از:
1. به اشتراک گذاشتن دانش در مورد شروع انیمیشن طراحی شده با دست، بدون اجبار کردن سبک انیمیشن، اما آموزش آنچه لازم است
2. مثال ها و ایده های متعددی در مورد چگونگی حل و کشف مفاهیم انیمیشن ارائه دهید
3. به فراگیران اجازه دهید با سرعت خودشان پیش بروند.
فصل های این آموزش
فصل 1 یک فصل مقدماتی است که در آن در مورد یادگیری انیمیشن های طراحی شده با دست، اصطلاحات انیمیشن، نرم افزار انیمیشنی که می توانید استفاده کنید، نحوه خواندن نمودار زمان بندی و صفحه نوردهی صحبت می کنم. همچنین یک قسمت 45 دقیقه تا یک ساعته در مورد اصول دوازده گانه انیمیشن و بحث برای هر یک از اصول وجود دارد. هر ویدیو همچنین در مورد نحوه تمرین هر یک از آن اصول صحبت می کند.
فصل 2 مجموعههای نمایشی و تکالیفی هستند که به شدت بر اصول اولیه انیمیشن تمرکز دارند. اینها تکالیف کلاسیکی هستند که معلمان انیمیشن به دانش آموزان خود می دهند تا به آرامی هر یک از اصول دوازده گانه و نحوه استفاده از آنها را در انیمیشن معرفی کنند. هر تکلیف دارای دو ویدیوی اصلی است - خلاصه ای از من که در مورد درس های کلیدی هر تکلیف توضیح می دهم و بحث می کنم، و یک ویدیوی فرآیند کامل از من که تکالیف را از ابتدا تا انتها متحرک می کنم.
فصل 3 مجموعه ای از سخنرانی های انیمیشن است که در آن در مورد بحث های مرتبط با انیمیشن مانند گفتگو، بازیگری، حرکت، روند و ساختار انیمیشن، تکنیک ها و طراحی برای انیمیشن صحبت می کنم. اینها شامل بحثهای بیشتری در مورد سخنرانیهایی است که به اصول محدود نمیشوند، اما وقتی به انیمیشن دوبعدی نزدیک میشوید، محل فکری است.
فصل 4 مانند فصل 2 مجموعه ای از مجموعه های نمایشی و تکالیفی است که اکنون انیمیشن شخصیت ها را با اصول انیمیشن معرفی می کند. این یک بسته بسیار متراکم و سنگین است که شامل ساعتها بحث و گفتگو و ویدئوهای فرآیندی است. بازیگری و اجرا نیز اکنون در این ویدئوها و همچنین مکانیک شخصیت محور بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn how to animate for any style of Hand Drawn Animation. The Complete Introduction to 2D Animation is a modernized and fun way to approach the classical animation fundamentals that is applicable to any approach of 2D. The package is a dense collection of lessons, demos, project files video lectures and advice for approaching hand drawn character animation. Aimed for students who wish to use this as a supplement, artists within the industry interested in 2D, independent animators and content creators.
The Complete Introduction to 2D Animation has three main goals, which is to
1. Share knowledge on starting hand drawn animation without forcing down a style of animation, but teaching what is necessary
2. Give examples and multiple ideas on how to solve and explore animation concepts
3. Allow learners go on their own pace.
Chapter 1 is an introduction chapter where I talk about learning hand drawn animation, animation terminology, animation software you can use, how to read a timing chart and exposure sheet. There is also a 45 minute to an hour part on the Twelve Principles of Animation, and a discussion for each of the principles. Each video also talks about how to practice each of those principles.Chapter 2 are demo and assignment collections that focus heavily on the basic fundamentals of animation. These are classic assignments animation teachers give their students to slowly introduce each of the twelve principles and how to utilize them in animation. Each assignment has two main videos - a summary of me explaining and discussing key lessons from each assignment, and a full process video of me animating the assignments from beginning to end.
Chapter 3 is a collection of animation lectures where I talk about animation related discussions such as dialogue, acting, movement, animation process and structure, techniques and drawing for animation. These contain more discussions on lectures that are not restricted to the fundamentals, but food for thought when approaching 2D animation.Chapter 4 like Chapter 2, is a collection of demo and assignment collections that now introduces character animation with the fundamentals of animation. This is a very dense and hefty packet containing hours of both discussions and process videos.
Acting and performance is also now considered in these videos, as well as more character oriented mechanics.