آموزش مدلسازی چند ضلعی تبر اژدها بوت کمپ قسمت 2
Polygon Modeling Boot Camp Volume. 2: Dragon Axe
ساده ترین راه برای دنبال کردن
آموزش های ویدئویی استاندارد می تواند خسته کننده باشد. می دانیم، ما آنجا بوده ایم. فرمت آموزش CG Fast Track ویدیوها و اسکرین شات ها را با هم ترکیب می کند تا مجبور نباشید با ویدیو همگام شوید. به سادگی در هر مرحله از راه با عکس های صفحه کلیک کنید. این یک راه فوق العاده شهودی برای یادگیری است.
قسمت 1
با ساختن تیغه تبر با ضربات گسترده شروع کنید و برای ایجاد جزئیات ظریف تیغه با لبه ها و اریب های پیچیده کار کنید.
قسمت 2
یک دسته چوبی با ظاهری ارگانیک با تسمه های پیچیده و یک دستگیره ایجاد کنید و در عین حال به ایجاد تغییرات طبیعی در جزئیات کلان و خرد دارایی ادامه دهید. شما از تکنیک های مختلفی برای دستیابی به حس ارگانیک به دسته استفاده خواهید کرد.
قسمت 3
ایجاد نقشههای معمولی بخش مهمی از ایجاد جزئیات پلی است که مش در برابر دانههای توپولوژی شما قرار میگیرد. با ایجاد این حکاکی های اسطوره ای اژدها برای تبر خود، این روند را بیاموزید.
جایزه
جایزه! دارایی خود را با قرار دادن آن در یک محیط سیاه چال، نهایی کنید! شما همچنین فرآیند راه اندازی سایه بان های اولیه و کاوش در تکنیک های مختلف نورپردازی را برای نتیجه ای زیبا شناسی انجام خواهید داد.