- تئوری نورپردازی و اینکه چگونه می تواند بر حال و هوای صحنه شما تأثیر بگذارد را بررسی کنید
- با استفاده از تنظیماتی مانند زبری و فلز، بافت های واقعی ایجاد کنید
- از بافت های تصویر و نقشه های UV برای اشیاء سه بعدی بیشتر شبیه به زندگی استفاده کنید
- کادر و فوکوس دوربین را تنظیم کنید تا صحنه خود را نهایی کنید
- بهعلاوه، نگاهی از پشت صحنه به جریان کاری درک و تکنیکهایی که او برای ارائه صحنهای شبیه به زندگی استفاده میکند، خواهید داشت.
طرح های سه بعدی خود را ارتقا دهید: نورپردازی و مواد در بلندر
Elevate Your 3D Designs: Lighting and Materials in Blender
با یادگیری نحوه استفاده از نور و مواد برای ارتقاء سطح پروژه های سه بعدی، اجازه دهید متخصص طراحی سه بعدی داخلی شما بدرخشد.
زمانی که Derek Elliott، طراح و انیماتور سه بعدی، شروع به کاوش در Blender کرد، او متوجه نشد که این کار کل حرفه او را متحول خواهد کرد. Derek Elliott که در اصل یک طراح محصول بود،متوجه شد که یادگیری مدلسازی و انیمیشن سازی در Blender دنیایی از فرصتهای جدید از جمله ایجاد انیمیشنهای محصول و ارائههای سرمایهگذاری برای شرکتهای سراسر جهان را باز میکند.
Derek Elliott تمام دوران حرفه ای خود را صرف اصلاح مهارت های Blender خود کرده است. اکنون، او نشان می دهد که چگونه افزودن نور و مواد به صحنه شما می تواند آنها را زنده کند و نتایجی در سطح حرفه ای به شما بدهد. از نورپردازی HDRI گرفته تا ساخت مواد انتقالدهنده مانند شیشه، یادگیری استفاده از نور و مواد با کیفیت بالا در کارهای سهبعدی شما برای جلب توجه آنلاین و کسب فرصتهای شغلی آزاد، کلیدی است.
آنچه خواهید آموخت :
چه به دنبال دسترسی به فرصتهای تجاری بیشتر در طراحی سه بعدی باشید یا خلاقیت و مهارتهای طراحی خود را در دنیای سه بعدی کشف کنید، یادگیری در مورد نور و مواد پیشرفتهتر میتواند به ارتقای حرفه یا سرگرمی شما به سطح بعدی کمک کند.
Derek Elliott اصول اولیه روشنایی و مواد، مدل سازی سه بعدی و رابط بلندر را در این کلاس آموزش خواهد داد با رایانه، ماوس و بلندر، همه چیزهایی را که برای یادگیری اصول نورپردازی سه بعدی و مواد لازم دارید، خواهید داشت. برای ادامه یادگیری بیشتر در مورد طراحی سه بعدی در بلندر، مسیر یادگیری کامل مدل سازی سه بعدی و انیمیشن Derek Elliott را بررسی کنید.