Gravity Sketch یکی از چندین برنامه طراحی و مدل سازی واقعیت مجازی است که توسط هنرمندان در رسانه و سرگرمی برای ایجاد مدل های سه بعدی در یک محیط مجازی استفاده می شود. در حالی که سه بعدی مدت طولانی بخشی از فرآیند طراحی مفهومی بوده است - به هنرمندان کمک می کند تا ابعاد، چشم انداز و مقیاس قانع کننده ای به طرح های مفهومی خود اضافه کنند - تکامل فناوری VR در سال های اخیر به توسعه دهندگان این امکان را داده است که برنامه های مدل سازی و مجسمه سازی سه بعدی کاملاً برجسته ایجاد کنند. که اکنون به طور موثر در رسانه ها و صنایع سرگرمی، خودرو، و مد و سایر موارد استفاده می شود. مدیر خلاق، گلن ساترن، اصول مدلسازی در VR را معرفی میکند و اصولی را که باید هنگام ایجاد مفاهیم خود در داخل هدست واقعیت مجازی بدانید، به اشتراک میگذارد. این کارگاه 3.5 ساعته با اولین نگاهی به Gravity Sketch آغاز میشود و نحوه طراحی در VR را به اشتراک میگذارد، قبل از اینکه طرح مفهومی کامل و فرآیند مسدود کردن گلن را نشان دهد. سپس گلن مدل سه بعدی را برای کاوش بیشتر به سینما 4 دی می برد و روند خود را هنگام آماده سازی مدل ها برای رندر نهایی که در این مورد با Redshift انجام می شود، آشکار می کند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
DESCRIPTION
Gravity Sketch is one of several VR design and modeling programs being used by artists in media and entertainment to create 3D models within a virtual environment. While 3D has long been a part of the concept design process — helping artists to add convincing dimension, perspective, and scale to their concept designs — the evolution of VR technology in more recent years has allowed developers to create fully featured 3D modeling and sculpting programs that are now being used efficiently across the media and entertainment, automotive, and fashion industries, among others. Creative Director, Glen Southern introduces the principles behind modeling in VR and shares the fundamentals that you need to know when creating your own concepts inside a VR headset. This 3.5-hour workshop begins with a first look at Gravity Sketch and shares how to sketch in VR, before demonstrating Glen’s complete concept design and block-out process. Glen then takes the 3D model into Cinema 4D for further exploration and reveals his process when preparing models for the final rendering, which in this case is handled with Redshift.