در ادامه مجموعه "نکات و ترفند ها درباره Nuke" ، هوگو لوویل با استفاده از دوره های قبلی ، ترفندهای مفید تولیدی را نشان می دهد که می توانید در متن خود بکار ببرید. این نکات در حدود 5 دقیقه تا برخی بیش از 45 دقیقه است و هدف شما کمک به شما در ساختن روزمره است. ما فکر می کنیم این مجموعه فوق العاده پرطرفداری خواهد بود که به شما کمک می کند مهارت های خود را به سطح بالاتری برسانید. هوگو لوویل در حال حاضر رئیس آهنگسازی در استودیوهای Mels در مونترال است. وی با بیش از 10 سال تجربه VFX ، او همچنین با ایجاد و ادغام ابزارهای خط لوله برای Nuke ، زمان کار خود را به اشتراک می گذارد. برنامه درسی دوره
کلاس 1
ما می بینیم که چگونه می توانیم ابزار نقطه محو شدن فتوشاپ را در داخل Nuke تولید کنیم تا بتوانیم از منظر کلون کنیم.
کلاس 2
ما از تنظیم کلاس و کاشی های کلاس قبلی خود بازدید مجدد می کنیم و با اضافه کردن اختلاف منظر بر روی زمین و اشیا various مختلف در صحنه ، آن را به سطح بعدی می رسانیم.
کلاس 3
ما نگاهی به نحوه ایجاد سایه های سه بعدی از کانال های آلفا با استفاده از 2 روش مختلف می اندازیم.
کلاس 4
ما جلوه ها را از ابتدا شخصیت پریدن در یک نمونه منجمد از خود بازتولید می کنیم.
کلاس 5
ما می بینیم که چگونه می توان از نقطه سنج Nuke برای ارزیابی تراکم نور در عکسهایمان استفاده کرد.
کلاس 6
ما می بینیم که چگونه می توان بدون کاهش کیفیت صفحه ، صفحه را با کمی حرکت کلون کرد.
کلاس 7
ما نگاهی به ابزار نشانک Nuke می اندازیم تا در اسکریپت های ما با کارایی بیشتری حرکت کنیم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Continuing the “Tips and Tricks for Nuke” series, Hugo Léveillé builds upon the previous courses, showing useful production tricks that you can apply in your scripts. These tips are as short as 5 minutes to some over 45 minutes and are aimed to help you in your everyday compositing. We think this is going to be an incredibly popular series to help you take your skills to the next level.
Hugo Léveillé is currently head of compositing at Mels studios in Montreal. With over 10 years of VFX experiences, he also shares his work time by creating and integrating pipeline tools for Nuke.
course syllabus
CLASS 1
We see how we can reproduce Photoshop's vanishing point tool inside of Nuke so that we can clone in perspective.
CLASS 2
We revisit our pan and tiles setup from a previous class and we push it to the next level by adding parallax on the ground and various objects in the scene.
CLASS 3
We take a look on how to cast 3d shadows from alpha channels using 2 different approaches.
CLASS 4
We reproduce the effects from scratch of character jumping into a frozen instance of himself.
CLASS 5
We see how to use the spot meter of Nuke to evaluate the density of the light in our shots.
CLASS 6
We see how to correctly clone a plate with some movement without deteriorating the quality of the plate.
CLASS 7
We take a look at the bookmark tool of Nuke to navigate in our scripts more efficiently.