در این دوره مدرس Harrison Ferrone به آموزش مبانی حرکت در اطراف محیط VR می پردازد. واقعیت مجازی یکی از سریعترین بخش های رشد فناوری های تجاری و سرگرمی در صنعت بازی است. جنبش در واقعیت مجازی می تواند گویای حیرت انگیزی باشد، حتی برای توسعه دهندگان نرم افزارهای فشرده. در ابتدای دوره یاد خواهید گرفت که به کاربران اجازه دهید محیط های مجازی خود را به راحتی کشف کنند. در پایان این دوره، شما باید چندین تکنیک متحرک VR را در Unity اجرا کنید و مهارت هایی برنامه نویسی را بدست آورید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Virtual Reality is one of the fastest growing sectors of commercial and entertainment technology. In this course you’ll learn the fundamentals of moving around VR environments and addressing the comfort considerations of your users.
Movement in virtual reality can be a tricky proposition, even for seasoned software developers. In this course, Unity VR Locomotion Fundamentals, you’ll learn how to let your users explore their virtual environments in comfort. First, you’ll set up a VR compatible starter project with Google Cardboard and integrate head movement and user input to move around the environment. Next, you’ll explore different teleportation techniques and finish off by implementing passive player movement. By the end of this course, you’ll have implemented several VR locomotion techniques in Unity, and acquired the skills needed to continue on into more complex VR projects. Software required: Unity, Visual Studio.