نمایش و تعامل با کاربران خود مهمترین تجربه کاربری خوب (UX) برای بازی یا برنامه شما است. در این دوره، Unity 2018 UI Fundamentals، شما اجزای اصلی رابط کاربری UI را پیکربندی می کنید و دانش خود را در مورد چگونگی کارکرد این تعامل برای دستیابی کاربران به اهداف خود با استفاده از برنامه های خود، که می تواند شامل : بازی های 2D ، بازی های سه بعدی با پوشش UI باشد را در واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به دست می آورید. در ابتدا، در مورد انواع مختلف بوم بکار رفته می توانید یاد بگیرید. مؤلفه جدید، TextMeshPro را مشاهده می کنید و استفاده از آن را برای ایجاد متن بسیار قابل تنظیم شروع می کنید. در مرحله بعد، باید یک پانل تنظیمات با اجزای مختلف UI را ایجاد کنید. سرانجام، نحوه ساختن یک منوی اصلی را با چند pizzazz تعاملی جالب بررسی خواهید کرد. با پایان این دوره، شما درک بهتری از رابط کاربری در تعامل با بازی یا برنامه Unity خواهید داشت.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Displaying and interacting with your users is paramount to having a good user experience (UX) for your game or app. In this course, Unity 2018 UI Fundamentals, you’ll configure basic UI components and gain knowledge on how to make those interactions work for users to accomplish their goals using your programs, which can include 2D games, 3D games with UI overlays, or UI in the world itself, like in VR or AR. First, you’ll learn about the different canvas types you can use. You’ll see the new component, TextMeshPro, and start using it to create highly customizable text. Next, you’ll get to create a configuration panel with different UI components in them. Finally, you’ll examine how to make a main menu with some cool interactive pizzazz. By the end of this course you’ll have a better understanding of how to help the users interact with your Unity game or application.