برنامه نویسی محیط های واقع بینانه با زبان سی شارپ از طریق دستکاری الگوریتمی داده های مش و پوشش گیاهی را یاد بگیرید. ایجاد زمین مجازی زیبا تنها در حوزه هنرمند نیست، بلکه از وظایف برنامه نویس نیز می باشد. شما می توانید از مهارت های برنامه نویسی خود در سی شارپ برای دستکاری مش برای ایجاد مناظر واقع بینانه استفاده کنید، با استفاده از الگوریتم هایی که محققان در مورد شکل گیری منظره و فرسایش طراحی کرده اند. در این دوره، مدرس Penny de Byl تکنیک های ساخت زمین رویه ای را با استفاده از تجربه 25 ساله ، تحقیق و کار در بازی ها و گرافیک های رایانه ای معرفی می کند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Programming realistic environments with C# through the algorithmic manipulation of mesh and vegetation data.
What you’ll learn
Use various algorithmic approaches to create procedurally generated content.
Manipulated terrain meshes with code to create realistic looking landscapes.
Texture terrain meshes procedurally.
Discuss the design principles involved in producing aesthetically pleasing terrains.
Manipulate the render settings in Unity to produce better looking camera results.
Create custom Unity windows and graphical user interface elements for use inside the Editor.
Requirements
You should be familiar with C# and the Unity Game Development Engine.
You should have a healthy respect for mathematics.
You should be fascinated by procedural generation and what it can accomplish.
Description
The creation of beautiful virtual terrains isn’t just the domain of the artist, but also of the programmer. What if you could use your programming skills in C# to manipulate a mesh to create realistic landscapes, using algorithms developed by researchers studying landscape formation and erosion? Well now you can.
In this course, Penny introduces procedural terrain generation techniques using her internationally acclaimed holistic teaching style and expertise from over 25 years of teaching, research and work in games and computer graphics. Throughout the course you will follow along with hands-on workshops, designed to teach you the fundamental techniques used for generating realistic virtual landscapes.