ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    جامع ترین راهنمای توسعه بازی یونیتی جلد ۲



    The Most Comprehensive Guide To Unity Game Development Volume2

    جامع ترین راهنمای توسعه بازی یونیتی جلد ۲

    از مبتدی کامل تا توسعه دهنده بازی حرفه ای. آموزش کدنویسی در سی شارپ و ایجاد بازی های خیره کننده با Unity


    چیزی که یاد خواهید گرفت

    • آموزش نوشتن کدهای پیشرفته سی شارپ
    • اصول کدنویسی و شیوه های طراحی خوب را بیاموزید
    • مهارت های حل مسئله قوی و قابل انتقال را توسعه دهید
    • تمام مراحل ساخت یک بازی را درک کنید
    • با نحوه ذخیره و بارگیری داده های بازی آشنا شوید
    • از منطق ساده برای حل مسائل پیچیده در توسعه بازی استفاده کنید
    • نحوه اشکال زدایی و رفع اشکال در پروژه های خود را بیاموزید


    الزامات

    • مک یا رایانه شخصی با قابلیت اجرای موتور بازی Unity
    • سایر الزامات در توضیحات دوره ذکر شده است. لطفاً آنها را بخوانید

    این جلد 2 در مجموعه جامع ترین راهنمای من برای توسعه بازی Unity است. اگر می‌خواهید مهارت‌های یونیتی خود را تقویت کنید، ادامه مطلب را بخوانید. مانند تمام دوره های من، این دوره نیز پروژه محور است. به عبارت ساده، بهترین راه برای یادگیری این است که واقعاً یک بازی بسازید که در هر دستگاهی قابل بازی باشد، و این چیزی است که من در تمام دوره هایم موعظه می کنم. از آنجایی که این یک دوره متوسط ​​است، ما اصول برنامه نویسی با سی شارپ و نحوه استفاده از یونیتی را پوشش نمی دهیم، به جای آن، عمیق تر به شیوه های کدنویسی سی شارپ می پردازیم و یاد می گیریم که چگونه مسائل پیچیده را با منطق ساده حل کنیم. همانطور که پروژه‌ها را مرور می‌کنیم، راه‌های متعددی را به شما نشان می‌دهم که چگونه مشکل را حل کنید و راه‌های مختلف را با هم مقایسه می‌کنم و در مورد مزایا و معایب هرکدام و اینکه چرا و چه زمانی باید از یک راه نسبت به دیگری استفاده کنید صحبت خواهم کرد. تمرکز اصلی این دوره این است که به شما کمک کند مانند یک برنامه نویس فکر کنید و مهارت حل مسئله قوی کسب کنید. زیرا در 99 درصد مواقع در هر پروژه ای با استفاده از منطق ساده به جای الگوریتم های پیچیده، مسائل را حل می کنید و این همان چیزی است که این دوره در مورد آن است. و نه تنها این، بلکه من به شما توضیح خواهم داد که چگونه بازی های خود را از همان ابتدا بهینه کنید تا از رایج ترین اشتباهات سنگین بهینه سازی که نه تنها مبتدیان هنگام ساخت بازی های خود مرتکب می شوند، جلوگیری کنید. هر بخش در این دوره به تدریج از نظر اندازه و عمق افزایش می یابد تا همیشه چیزهای جدید یاد بگیرید و با چالش های جدیدی روبرو شوید. در طول سخنرانی‌ها، من به شما تکالیفی می‌دهم تا دانش خود را به چالش بکشید و توانایی خود را برای فکر کردن مانند یک برنامه‌نویس به چالش بکشید. زیرا در ساخت بازی، بهترین راه یادگیری، انجام دادن است. البته من برای هر تکلیفی که به شما می‌دهم راه‌حلی ارائه می‌کنم، اما انتظار دارم که سعی کنید آن را به تنهایی به پایان برسانید، زیرا به شما تجربه می‌دهد و این احساس را به شما می‌دهد که چگونه مشکلات برنامه‌نویسی را خودتان و خودتان حل کنید. به شما کمک خواهد کرد تا همه آنچه را که در این دوره به شما آموزش می دهم اجرا و حفظ کنید. شما همچنین از پاسخ سریع من در صورت بروز هر مشکلی که در آن گیر کرده اید بهره مند خواهید شد و آه و همه دانش آموزانی که دوره را می گذرانند نیز برای کمک به شما خواهند بود

    برخی از مواردی که در این دوره خواهید آموخت:

    • برنامه نویسی سی شارپ متوسط ​​و پیشرفته
    • هوش مصنوعی پایه (هوش مصنوعی)
    • هوش مصنوعی پیشرفته (هوش مصنوعی)
    • انیمیشن های شخصیتی پایه و پیشرفته
    • صدا FX و موسیقی
    • نحوه استفاده از سیستم UI Unity را بیاموزید
    • ایجاد و متحرک کردن منوها
    • ذخیره و بارگیری داده های بازی
    • انیمیشن های پایه و پیشرفته
    • ایجاد کد قابل استفاده مجدد
    • نوشتن کد بهینه شده
    • ایجاد سطوح رویه ای
    • برای دشمنان، موانع و سطوح آبجکت پولر ایجاد کنید

    این و خیلی چیزهای دیگر در این دوره در انتظار شماست اگر تا به حال ایده ای برای یک بازی عالی داشتید، در این دوره ثبت نام کنید و ابزارهای مورد نیاز برای توسعه بازی موفق بعدی خود را بیاموزید

    الزامات دوره 

    قبل از اینکه بتوانید در این دوره ثبت نام کنید، باید بدانید یا حداقل درک کنید که همه مفاهیم ذکر شده در اینجا چگونه کار می کنند و کار می کنند:

    • متغیرها، کلاس ها، توابع، اشیاء را بدانید و بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید
    • درک اینکه کپسوله سازی داده ها چیست و خصوصی و عمومی به چه معناست
    • درک آرایه ها و لیست ها و نحوه استفاده از آنها
    • بدانید که حلقه ها و انواع مختلف حلقه ها چیست و چگونه از آنها استفاده کنید
    • راه خود را در مورد رابط یونیتی بشناسید
    • نحوه عملکرد سیستم فیزیک یونیتی و نحوه استفاده از جسم صلب را بدانید
    • درک اولیه ای از raycast ها و نحوه استفاده از آنها داشته باشید
    • نحوه مدیریت مؤلفه رندر یونیتی و لایه های مرتب سازی آن را بدانید
    • درک اینکه جزء تبدیل چیست و چگونه کار می کند، همچنین چگونه آن را با بردارها و کواترنیون ها دستکاری کنید.
    • درک نحوه متحرک سازی و استفاده از انتقال انیمیشن و نحوه استفاده از سیستم مکانیزم یونیتی
    • نحوه استفاده از سیستم UI unity، بوم چیست و نحوه دستکاری گزینه های مقیاس بوم را بدانید
    • نحوه استفاده از PlayerPreferences برای ذخیره و بارگذاری داده های بازی را بدانید
    • بفهمید که ادغام چیست یا حداقل اصول اولیه را بدانید
    • بفهمید تک تن چیست و چگونه از آنها استفاده کنید
    • درک کنید که تفویض اختیار چیست و چگونه از آن استفاده کنید

    این دوره برای چه کسانی است:

    • هر کسی که از قبل با نوشتن کد سی شارپ راحت است و راه خود را در اطراف وحدت می داند
    • هر کسی که چند بازی در موتور بازی یونیتی ساخته است
    • هر کسی که می خواهد دانش خود را در مورد ایجاد بازی در وحدت گسترش دهد

    https://www.udemy.com/course/the-most-comprehensive-guide-to-unity-game-development-vol-2/

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    From Complete Beginner To Professional Game Developer. Learn To Code In C# And Create Stunning Games With Unity


    What you'll learn

    • Learn how to write advanced C# code
    • Learn good coding principles and design practices
    • Develop strong and transferrable problem solving skills
    • Understand the whole process of creating a game
    • Learn how to save and load game data
    • Use simple logic to solve complex problems in game development
    • Learn how to debug and fix bugs in your projects


    Requirements

    • Mac or PC capable of running Unity game engine
    • Other requirements are listed in the course description PLEASE READ THEM


    Description

    This is Volume 2 in my Most Comprehensive Guide To Unity Game Development series. If you are interested to enhance your Unity skills then read further.

    As in all of my courses, this course is also project based. Simply put, the best way to learn is to actually create a game that is playable on any device, and this is what I preach in all my courses. Since this is an intermediate course we will not cover the basics of programming with C# and how to use Unity, instead, we will dive deeper into C# coding practices and learn how to solve complex problems with simple logic. As we go through the projects I will show you multiple ways how to solve the problem at hand and I will compare different ways and talk about the pros and cons of each and why and when should you use one way over the other.

    The main focus of this course is to help you think like a programmer and gain strong problem solving skills. Because in 99% of the times in any project you will solve problems by using simple logic instead of complex algorithms, and this is what this course is about. And not only that, but I will explain to you how to optimize your games from the very start so that you avoid the most common optimization heavy mistakes that not only beginners make when they create their games. Every section in this course will gradually increase in size and depth so that you always learn new things and face new challenges. During the lectures, I will give you assignments to challenge your knowledge and to challenge your ability to think like a programmer. Because in game development, the best way to learn is by doing. Of course, I will provide a solution for every assignment that I give you, but I will expect that you try to finish it on your own because it will give you experience, and the feel of how to solve programming problems on your own and it will help you implement and retain everything that I am teaching you in the course. You will also benefit from my super fast response if you have any issue that you are stuck with, and oh and all the students taking the course will also be there to help you

    Some of the things that you will learn in this course:

    • Intermediate, And Advanced C# Programming
    • Basic AI(Artificial Intelligence)
    • Advanced AI(Artificial Intelligence)
    • Basic And Advanced Character Animations
    • Sound FX And Music
    • Learn How To Use Unity's UI System
    • Create And Animate Menus
    • Saving And Loading Game Data
    • Basic And Advanced Animations
    • Creating Reusable Code
    • Writing Optimized Code
    • Generate Procedural Levels
    • Create Object Poolers For Enemies, Obstacles And Levels

    That And Much More Is Awaiting You In This Course If You ever had an idea for an awesome game, then enroll in this course and learn the tools that you need to develop Your next hit game

    COURSE REQUIREMENTS

    You need to know or at least understand how all the concepts listed here work and function before you can enroll in this course:

    • Understand what are variables, classes, functions, objects and know how to use them
    • Understand what data encapsulation is and what does private and public mean
    • Understand what arrays and lists are and how to use them
    • Understand what loops and different types of loops are and how to use them
    • Know your way around unity’s interface
    • Understand how unity’s physics system works and how to use the rigid body
    • Have a basic understanding of what are raycasts and how to use them
    • Know how to manage unity’s sprite renderer component and its sorting layers
    • Understand what is the transform component and how it works, also how to manipulate it with Vectors and Quaternions
    • Understand how to animate and use animation transitions and how to use unity’s mechanim system
    • Understand how to use unity’s UI system, what is a canvas and how to manipulate canvas scale options
    • Understand how to use PlayerPreferences to save and load game data
    • Understand what is pooling or at least know the basics of pooling
    • Understand what singletons are and how to use them
    • Understand what delegation is and how to use it

    Who this course is for:

    • Anyone who is already comfortable with writing C# code and knows his way around unity
    • Anyone who has created a few games in unity game engine
    • Anyone who wants to expand his knowledge about creating games in unity

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    Unity
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :