چیزی که یاد خواهید گرفت
- استاد تکنیک های انیمیشن با استفاده از جدول زمانی یونیتی
- با استفاده از Cinemachine دوربین ها را کنترل کنید
- با ریگینگ انیمیشن اعتماد به نفس پیدا کنید
- با استفاده از سینماتیک معکوس متحرک سازی کنید
- از محدودیت ها و اهداف انیمیشن استفاده کنید
- بیاموزید که چگونه ترکیبات خود را ایجاد کنید
- ایجاد پروژه های کامل در قالب های استاندارد، URP و HDRP
- صحنه هایی را از بوم خالی تا کیفیت استاندارد صنعتی ایجاد کنید
الزامات
- تمامی نرم افزارها و منابع مورد استفاده در دوره رایگان هستند
- شما به کامپیوتری نیاز دارید که بتواند موتور بازی یونیتی را اجرا کند
- شما به حداقل 10 گیگابایت فضای هارد دیسک رایگان نیاز دارید
شرح
در این دوره با انجام چهار پروژه، طیف گسترده ای از تکنیک ها و مفاهیم انیمیشن را خواهید آموخت.
پروژه 1 - یکپارچه (قالب سه بعدی استاندارد)
ما سطح ماه، زمین را ایجاد خواهیم کرد و یک ایستگاه فضایی برای ایجاد یک پرواز فضایی از طریق صحنه برش متحرک وارد خواهیم کرد. ما از چندین دوربین استفاده خواهیم کرد و با استفاده از تایم لاین یونیتی بین آنها متحرک خواهیم شد. ما به سرعت و زمانبندی میپردازیم تا تصاویر را با آهنگ موسیقی پسزمینه مطابقت دهیم.
پروژه 2 - مسابقات سرعت (الگوی خط لوله رندر جهانی (URP))
ما یک محیط فوتورئالیستی ایجاد خواهیم کرد و یک مسیر مسابقه و ماشین مسابقه را وارد خواهیم کرد تا یک صحنه متحرک پویا برای یک بازی سبک مسابقه ای ایجاد کنیم. نماها پویاتر و هیجان انگیزتر خواهند بود و ما با استفاده از Cinemachine آنها را خلق خواهیم کرد. ما از دوربین های مجازی و دوربین های دالی با آهنگ استفاده خواهیم کرد. ما عناصر فیزیک را در کنار انیمیشن های فریم کلیدی ترکیب خواهیم کرد. ما به تکنیک هایی برای ایجاد جلوه های حرکت آهسته چشمگیر نگاه خواهیم کرد. ما بین افکتهای مختلف پس از پردازش ترکیب میشویم تا عکسهایی با عمق میدان، شعلههای لنز و موارد دیگر ایجاد کنیم تا به انیمیشن حسی با کیفیت AAA ببخشیم.
پروژه 3 - Shootout (الگوی خط لوله رندر با وضوح بالا (HDRP))
ما یک صحنه صحرای کم ارتفاع با یک تیراندازی کابوی شامل سه شخصیت گاوچران را تنظیم خواهیم کرد. ما از بستهبندی Animation rigging برای تنظیم چندین محدودیت برای کنترل شخصیتهای کابوی با استفاده از Inverse Kinematics (IK) استفاده خواهیم کرد. ما دو IK استخوانی، محدودیتهای موقعیت، محدودیتهای چرخش، نگاه، محدودیتهای والد و IK انگشت را برای ایجاد یک ریگ انیمیشن سیال برای هر کاراکتر به کار میبریم تا ساخت انیمیشنهای پیچیده شخصیتها آسان شود. ما همچنان از Cinemachine برای ساختن نماهایی که داستان کوتاهی را روایت می کنند استفاده خواهیم کرد.
Project 4 - Blendshapes (قالب سه بعدی استاندارد)
با استفاده از یک کاراکتر از قبل ساخته شده، ما شکل های ترکیبی خود را برای صورت و لباس در بلندر ایجاد می کنیم. سپس کاراکتر و انیمیشن ها را به یونیتی وارد می کنیم و آواتار صحیح را اختصاص می دهیم. حالات چهره شخصیت را متحرک می کنیم و این بار از پنجره انیماتور برای ایجاد یک ساختار غیر خطی از انیمیشن ها استفاده می کنیم که توسط پارامترهایی که توسط اسکریپت سی شارپ کنترل می شوند. این باعث تعامل بیشتر انیمیشن نهایی می شود.
شما می توانید پروژه ها را به هر ترتیبی که دوست دارید تکمیل کنید تا مهارت های مختلف را توسعه دهید.
در پایان این دوره، طیف وسیعی از مهارتها و تکنیکها را توسعه خواهید داد که صحنههای متحرک و فیلمهای متحرک خود را با استفاده از موتور بازیسازی یونیتی بهبود میبخشد.
موسیقی:
یک داستان حماسی توسط MaxKoMusic
طلسم شده توسط کلید ماه
موسیقی تبلیغ شده توسط free-stock-music
این دوره برای چه کسانی است:
- هر کسی که میخواهد با استفاده از یونیتی درباره انیمیشنهای بلادرنگ بیشتر بیاموزد
- هر کسی که می خواهد سینما را یاد بگیرد
- هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که چگونه از بسته انیمیشن ریگینگ استفاده کند
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
- Master animation techniques using Unity timeline
- Take control of cameras using Cinemachine
- Become confident with Animation rigging
- Animate using Inverse Kinematics
- Use animation constraints and targets
- Learn how to create your own blendshapes
- Create complete projects in standard, URP and HDRP templates
- Create scenes from blank canvas through to industry standard quality
Requirements
- All software and resources used in the course are free
- You will need a computer capable of running the Unity game engine
- You will need at least 10GB free hard drive space
Description
You will learn a wide variety of animation techniques and concepts in this course by completing four projects.
Project 1 - Monolith (Standard 3D Template)
We will be creating the surface of the moon, the earth and importing a spacestation to create a space fly through animated cut scene. We will be using several cameras and animating between them using Unity timeline. We will look at pacing and timing to get the imagery to match the pacing of background music.
Project 2 - Speed Tournament (Universal Render Pipeline (URP) Template)
We will be creating a photorealistic environment and importing a race track and race car to create a dynamic animated cut scene for a racing style game. The shots will be more dynamic and exciting and we will be creating these by using Cinemachine. We will be using virtual cameras and dolly cameras with tracks. We will be incorporating physics elements alongside keyframed animation. We will look at techniques for creating impressive slow motion effects. We will be blending between different post processing effects to create depth of field shots, lens flares and more, to give the animation a AAA quality feel to it.
Project 3 - Shootout (High Definition Render Pipeline (HDRP) Template)
We will setup a low poly desert scene with a cowboy shootout involving three cowboy characters. We will use the Animation rigging package to setup multiple constraints to control the cowboy characters using Inverse Kinematics (IK). We will incorporate Two bone IK, Position constraints, rotation constraints, look at, parent constraints and finger IK to create a fluid animation rig for each character to make it easy to make complex character animations. We will continue to use Cinemachine to create the shots that will tell a short story.
Project 4 - Blendshapes (Standard 3D Template)
Using a pre made character, we will create our own blend shapes for the face and clothes in Blender. We will then import the character and animations into Unity and assign the correct avatar. We will animate the character's facial expressions and this time we will use the animator window to create a non linear structure of animations that are controlled by Parameters that are controlled by C# script. This will make the final animation more interactive. You can complete the projects in any order you like to develop different skills. By the end of this course you will have developed a wide range of skills and techniques that will improve your own animated cut scenes and animated movies using the Unity real time game engine.
Music:
An Epic Story by MaxKoMusic
Enchanted by Keys of Moon
Music promoted by free-stock-music
Who this course is for:
- Anyone wanting to learn more about real time animation using Unity
- Anyone wanting to learn Cinemachine
- Anyone wanting to learn how to use the Animation Rigging package