- برنامه نویسی ویرایشگر چیست و چگونه می تواند بهره وری شما را به طور چشمگیری افزایش دهد
- استراتژی های مختلف برای ایجاد اسکریپت های ویرایشگر با استفاده از IMGUI و UI Tookit
- برای ایجاد ابزارهای سفارشی، با استفاده از UI Builder، UXML و C# تمرین کنید
- کلاسهای کلیدی، توابع و سایر ساختارهای کدنویسی که هنگام ایجاد اسکریپتهای ویرایشگر باید از آنها آگاه بود
- 9 ابزار سفارشی کاربردی برای Unity که می توانید در پروژه های بازی خود استفاده کنید.
- دکمه های سلسله مراتبی سفارشی برای خودکارسازی وظایف رایج
- یک ابزار تغییر نام دسته ای که به شما امکان می دهد نام گروه هایی از اشیاء بازی را به طور همزمان تغییر دهید
- یک آشکارساز مراجع از دست رفته برای صرفه جویی در زمان برای یافتن استثناهای مرجع تهی
- کدی برای پیوند خودکار اشیاء بازی به فیلدهایشان در بازرس، بنابراین نیازی به کشیدن و رها کردن دستی آنها ندارید.
- منطق ذخیره خودکار که به طور مداوم تغییراتی را که ایجاد می کنید ذخیره می کند
- یک سیستم مورد علاقه برای سهولت استفاده مجدد از اشیاء معمولی
- یک بهینه ساز دارایی هنری برای فشرده سازی تصاویر بدون به خطر انداختن کیفیت
- ابزاری برای بررسی خودکار رابط کاربری شما در نسبت ابعاد مختلف به طور همزمان
اگر به دنبال یادگیری Unity Editor Scripting برای سفارشی کردن ویرایشگر Unity هستید، این دوره برای شما مناسب است. این دوره شما را از مبتدی تا متخصص در Unity Editor Scripting می برد. در طول دوره ما 9 ابزار ویرایشگر سفارشی را به صورت دستی ایجاد خواهیم کرد که می توانید از آنها در پروژه های بازی خود استفاده کنید و از تکنیک ها برای ایجاد ابزارهای سفارشی خود استفاده کنید.
برای یادگیری آماده شوید:
برای ساختن هیجان زده شوید: