تجسم محصولات قبل از ساختن این فرصت را برای طراحی ، تکرار و فروش بدون هزینه برای ایجاد یک جسم فیزیکی فراهم می کند. در این دوره جوئل برادلی با استفاده از بهترین شیوه ها و تکنیک ها از موتور Unreal برای ایجاد و دستکاری تجسم در زمان واقعی به اشتراک می گذارد، بنابراین سازندگان و شرکت ها می توانند همکاری کنند. اول، Joel نشان می دهد که چگونه هندسه موجود خود را به Unreal وارد کنید. بعد، تنظیم نور را نشان می دهد، از جمله نحوه کار با چراغ های کلیدی، چراغ های لبه، چراغ های پر و گزینه های نور روز. سپس، او چگونه تنظیم کردن گزینه های نورپردازی، پرداختن به صافی، کیفیت و رزولوشن را نشان می دهد. او همچنین چگونگی ایجاد مواد تعاملی و نحوه تولید رسانه های سینمایی از تجسم را پوشش می دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Visualizing products before building provides the opportunity to design, iterate, and sell without the cost and commitment of creating a physical object. In this course Joel Bradley shares best practices and techniques for using Unreal Engine to create and manipulate visualization in real time, so creators and companies can collaborate. First, Joel shows how to import your existing geometry into Unreal. Next, demonstrates lighting setup, including how to work with key lights, rim lights, fill lights, and daylight options. Then, he walks though how to adjust lighting options, addressing the smoothness, quality, and resolution. He also covers how to create interactive materials and how to generate cinematic media of the visualization