سری آموزش سطح سخت زیبراش: مدلسازی سر ربات
'Zbrush Hard Sur-face Tutorial Series Modeling The ' Robot Head
این دوره نگاهی به روشهای مختلف مدلسازی عناصر سطح سخت در زیبراش 4R7 از طریق ایجاد یک سر ربات بر اساس یک مفهوم اصلی توسط Darren'FightPunch'Bartley است. من راههای مختلفی را برای بیرون آوردن سریع قطعات برای طراحی یا ایجاد مشهای پخت با پلی بالا با سطح سخت برای ایجاد دارایی بازی نشان میدهم. مطالب به طور کامل روایت شده و توضیح داده شده است: 90٪ زمان واقعی است. 10% سرعت 1.5 است (همچنین روایت شده). این دوره مخصوصاً برای افرادی مفید است که در زیبراش راحت هستند اما از آن برای مدلسازی سطوح سخت استفاده نکردهاند.
قسمت 1 - ایجاد مش های پیچیده با Booleans
قسمت 2 - Dynameshing Boolean در زیبراش
قسمت 3 - ایجاد براش های سفارشی درج
قسمت 4 - zmodeler
قسمت 5 - افزودن درج / دینامش زیربخشی Qgrid دینامیک / مدل سازی کلیپ
قسمت 6 - zmodeler to dynamesh/slice curve-zremesh-detailing/loose zmodeling
قسمت 7 - مدل سازی لوله zmodeler / برس های منحنی / Dynameshing با تقارن شعاعی
قسمت 8 - نکته نهایی و بیرونی
دانلود همچنین حاوی .ZTL نهایی، polymesh Boolean (.OBJ)، و یک سند متنی با محتوای دوره به تفکیک در هر فصل برای ارجاع آسان به تکنیک های خاص است.