این دوره برای یادگیری تکنیک های عمیق تر مدل سازی ، بافت دهی و رندرینگ شخصیت ها به صورت Real-time طراحی شده است. مدرس Adam Skutt نحوه ایجاد مو و سر کاراکتر ، عناصر لباس ، یووی low poly و فرآیند مورد نیاز برای رسیدن به یک دارایی به صورت Real-time را پوشش می دهد. در ادامه کاراکتر را برای بافت ، متریال و تنظیم نهایی آماده می کند. این دوره برای کاربران سطح حرفه ایی مناسب است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
This course has been designed to learn in-depth techniques for modeling, texturing and rendering a cutting edge real-time character. The class will work similarly to a live mentorship, as students approach the creation of AAA game characters for their portfolios. Students should expect to cover for head and hair, costume elements, low poly UV’s and processing required to get the asset real-time ready, and finishing with material and texture creation to set up the final model in engine with final images. Please note that this is an advanced class for students to push existing character(s) and portfolio pieces.
Week 1 | Blocking Out
Week 2 | Head and Facial Sculpting
Week 3 | Tertiary Detailing of the Face
Week 4 | Marvelous Designer and Clothing Creation
Week 5 | Detailing Clothing/Body and other Costume Elements
Week 6 | Topology and UVs
Week 7 | Intro to Xgen
Week 8 | Lighting, Composition, and Final Render