- (1) بخش مسدود کردن
- (2) معرفی و اصلاح کننده Xgen
- (3) نقشه های پخت
- (4) قرار دادن مو در 2 تکنیک
- (5) صادرات و ارائه
- (6) قسمت اضافی با ویدیویی و نکات مطالب موجود در • dreadlocks • نوارها
- 9 آموزش ویدیویی
- 9 پرونده ارائه با نکات
- بیش از 5 ساعت آموزش های ویدیویی به 10 فیلم تقسیم شده است
- صحنه موتور غیر واقعی
- بسته نرم افزاری
- 2 مانکن + از پیش تعیین شده اضافی برای نوارهای
آموزش مو در زمان واقعی
2 سال پیش تصمیم گرفتم به نظافت زمان واقعی تسلط پیدا کنم. من هر ویدئویی را در YouTube تماشا کردم و دوره های زیادی را خریداری کردم ، اما هنوز هم شکاف های زیادی در دانش و مهارت من وجود داشت. سالها تمرین صنعت و کارهای زیادی به من کمک کرد تا تمام سؤالاتم را مرتب کنم و راه حل هایی برای رایج ترین مشکلات پیدا کنم.ایجاد مو در زمان واقعی چشم انداز من را به عنوان یک هنرمند شخصیت بازی گسترش داده و به راه من برای بازی های AAA کمک کرده است. بنابراین هدف اصلی من این بود که تجربه خود را در نظافت زمان واقعی به اشتراک بگذارم و به هنرمندان بازی در تسلط بر آن کمک کنم.
در این آموزش ، من شما را از طریق کل خط لوله طی می کنم تا موهای واقعی را بسازم. من بهترین نکات و نکات توصیه را برای راحت کردن و تحقق تحصیل شما جمع آوری کرده ام. من نمی توانم به شما بیاموزم که چگونه چیزهای زیبا را بسازید ، اما می توانم همه ابزارها و تکنیک های عملی را به شما ارائه دهم تا دنیای نظافت در زمان واقعی را باز کنید.
این آموزش دارای 5 قسمت اصلی ابراز شده است - بیش از 5 ساعت
همه قطعات شامل اسلایدها با میانبر ، نکات و بینش در مورد استانداردهای صنعت است.من همچنین صحنه UE4.25 را برای رندر ، بسته نرم افزاری Marmoset و 2 مانکن شامل می کنم که می توانید برای اهداف خود استفاده کنید.برخی از قسمت های تکراری فیلم ها دارای زمان هستند و قسمت اضافی (6) این آموزش ابراز نمی شود (اما هنوز هم همه اسلایدها را توصیف می کنند که فرآیندهای اصلی و نکات را توصیف می کنند)من سعی کردم این آموزش را برای مبتدیان کامل مناسب کنم ، بنابراین در قسمت های ابراز شده ، من هر فرآیند را شرح می دهم ، اما هنوز هم بسیاری از موارد اساسی مانند UI یا ناوبری نرم افزاری در این آموزش پوشش داده نمی شود.در قسمت 4 من 2 روش برای قرار دادن کارت ها را نشان می دهم. مورد اول به هیچ نرم افزار یا افزونه دیگری احتیاج ندارد ، اما اگر می خواهید از مدل دوم استفاده کنید ، باید یک افزونه بخرید. تا حدودی به همین دلیل من این آموزش را کمی ارزان تر از آنچه در ابتدا می خواستم انجام دهم.من از Zbrush ، Maya 2018 و 2020 استفاده می کنم (مهم نیست) ، Photoshop ، Enreal Engine و Marmoset Toolbag ، اما ممکن است این آموزش را حتی اگر ترجیحات نرم افزاری شما متفاوت باشد ، مفید بدانید. من سعی کردم تا آنجا که می توانم اطلاعات بیشتری در صنعت را درج کنم.
در پرونده های زیپ15 گیگابایت پرونده گنجانده شده است