ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش تبدیل طرح به چاپ سه بعدی و مجسمه سازی کلکسیونی در زی براش برای چاپ



    From Sketch to 3D Print - Collectible Sculpting in ZBrush for 3D Printing

    آموزش تبدیل طرح به چاپ سه بعدی و مجسمه سازی کلکسیونی در زی براش برای چاپ سه بعدی

    اگر تا به حال می خواستید یاد بگیرید که چگونه مجسمه سازی را در ZBrush برای چاپ سه بعدی ایجاد کنید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید ، این دوره برای شما مناسب است! با شروع از طرح مفهومی ، من شما را در یک پروژه مجسمه سازی معمولی ، از هنر مفهومی گرفته تا نمونه آزمایشی چاپ سه بعدی ، راهنمایی می کنم. این کسی است که ای کاش 3 سال پیش داشتم وقتی شروع به یادگیری نحوه انجام این کار با خودم کردم ، با استفاده از شکاف های عمیق اینترنت ، می توان آموزش هایی را در مورد مواردی مانند متناسب کردن ، کلید زدن ، مجسمه سازی در مقیاس ، تحمل قطعه و موارد دیگر پیدا کرد. این یک دوره دوستانه بسیار مبتدی است. ما تعدادی از تکنیک های میان رشته ای را پوشش می دهیم که حتی اگر در ZBrush کاملاً تازه کار هستید ، باید بتوانید آنها را دنبال کنید. گفته شد ، این احتمالاً اولین بار نیست که برنامه را باز می کنید. من می دانم که یادگیری کارها به تنهایی چقدر سخت است. من به عنوان 100٪ مواد مخدر یادگیری آنلاین به صورت خودآموز ، به این نکته توجه کردم که حداقل یک بار برای همه کارهایی که انجام می دهم - نه فقط آنچه ، بلکه چرا - توضیح دهم تا بتوانید با کارهای هنری خود تصمیم بگیرید. این حجم عظیم و تقریباً 40 فیلم با حوصله ویرایش شده است که همه براساس موضوع تجزیه شده اند ، بنابراین می توانید از آنچه بیشترین نیاز به کمک را دارید عبور کنید. موسیقی خود را بیاورید - همه دستورالعمل ها رایگان موسیقی هستند! موسیقی خود را بیاورید تا وقتی هنر می سازیم با من سر و صدا کند. در اینجا یک فصل آزمایشی وجود دارد تا بتوانید از سبک تدریس من احساس راحتی کنید: در اینجا می توانید نگاهی اجمالی به چند موردی که در این دوره مرور می کنیم ، ارائه دهیم:

    بخش 1

    مجسمه سازی با چاپ سه بعدی در ذهن شروع با پایه های محکم که کار را برای چاپ بسیار راحت تر می کند. به علاوه چند نکته و ترفند کلی برای کار سریع در ZBrush. هنرمند مفهوم خود بودن - طراحی ایده پردازی فضای کاری خود را برای دسترسی سریع به دکمه ها / برس های معمول استفاده کنید انسداد آناتومی و بررسی اجمالی نسبت ها Dynamesh vs. ZRemesher vs. Subdivsions - چه موقع باید از آنچه برای دستیابی به نتایج مورد نیاز استفاده کنید چندگروهی برای "retopology" سریع و موثر و جریان لبه های تمیز برای نتایج عالی گردش سریع Remesh / Projection یک ترفند جالب برای ایجاد برس های چند مش با جزئیات بالا که کامپیوتر شما را منفجر نمی کند! آزمایش مجسمه خود برای اندازه گیری وزن و تعادل - بدون چاپگر سه بعدی! چگونه می توان مویی را چاپ کرد که در واقع چاپ کند خارج شدن یک تن مسافت از برس های پیش فرض - 90٪ مجسمه با 3 نوع برس استاندارد ایجاد می شود!

    بخش 2

    شکستن شکل برای چاپ سه بعدی - سبک کیت گاراژ من تمام اسرارم را در مورد خرابی قطعات موثر میریزم ، و آنها را به شکلی بیان می کنم که استفاده از آنها برای کارهای شما آسان باشد. این کار مشکلی نیست و شما باید آماده حل معما باشید ، اما بسیار عملی است! تقسیم قطعات و تمیز کردن زیرپوشهای همپوشانی یادگیری در مورد فاصله های کلید و تحمل استفاده از حلقه های پنل ، پوشه ها و عملیات Boolean برای تمیز کردن قطعات به روش غیر مخرب چگونه می توانید سازمان یافته بمانید وقتی که شما یک تن از زیرمجموعه ها برای کار دارید! آماده سازی پرونده برای چاپ با استفاده از ScaleMaster & 3D Print Hub بررسی حداقل ضخامت ها با ابزار کمکی صادر کردن پرونده ها به مقیاس نمایش چاپ آزمایشی با استفاده از Preform و چاپگر Form3

    پیش نیازها شما باید داشته:

    یک تبلت گرافیکی مانند Wacom سطح اطمینان اولیه در آناتومی و نسبت انسان ، به صورت دو بعدی یا سه بعدی به طور کلی با ZBrush و 3D Sculpting آشنایی داشته باشید. اگر دوره مقدماتی "طراحی کلاه ایمنی" را در ZClassroom Pixologic گذرانده باشید ، با مواردی که در این دوره ارائه می شود بسیار خوب خواهید بود. دستورالعمل در رایانه شخصی به زبان انگلیسی است. کلیدهای میانبر را که من در ویدئو ذکر می کنم باید بر اساس Mac (Ctrl / Cmd و غیره) تفسیر شوند.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

     
     
    If you have ever wanted to learn how to create sculptures in ZBrush for 3D Printing, but don't know where to start, this course is for you! 
     
    Starting from the concept sketch, I walk you through a typical figurine project , from concept art to  3D printed test prototype. This is the course I wish I had 3 years ago when I started to teach myself how to do this, scouring the deep recesses of the internet to find tutorials on things like parts-fit, keying, sculpting to scale, part tolerance, and more!
     
    This is a very beginner friendly course. We cover a number of cross-discipline techniques, that, even if you are fairly new to ZBrush, you should be able to follow along. That said, this should probably not be your first time opening the program. :) 
     
    I know how hard it is to learn things on your own. As a 100% self-taught, online learning junkie,  I made it a point to explain everything I am doing -- not just the what, but the WHY -- at least once so you can make your own decisions with your own artwork.
     
    This is a HUGE volume of nearly 40 patiently edited videos, all broken down by subject matter so you can skip around to what you need help with most. 
     
    BRING YOUR OWN MUSIC - All instruction is MUSIC FREE! Bring your own music to jam with me as we make art. :D
     
    Here is a demo chapter so you can get a feel for my teaching style:
    Here's a glimpse at just a few things that we cover in this course:
     
    SECTION 1: Sculpting with 3D Printing in mind
     
    Starting with solid foundations that make things much easier when you go to print. Plus some general tips and tricks to working quickly in ZBrush.
     
    Being your own concept artist - sketching for idea generation
     
    Setting up your workspace for fast access to commonly used buttons/brushes
     
    Anatomy Blocking and proportions overview
     
    Dynamesh vs. ZRemesher vs. Subdivsions - when to use what to achieve the results you need
     
    Polygrouping for fast and effective "retopology" and clean edge flows for great results
     
    Speedy Remesh/Projection workflows
     
    A cool trick to creating Insert Multi Mesh Brushes with High details that won't blow up your computer!
     
    Testing your sculpture for weight and balance -- without a 3D printer!
     
    How to sculpt hair that actually prints
     
    Getting a ton of mileage out of default brushes - 90% of the sculpture is created with 3 standard brush types!
     
     
     
    SECTION 2: Breaking down a Figure for 3D Printing - Garage Kit Style
     
    I spill all my secrets around effective parts breakdown, and lay it out in a way that makes it easy to apply to your own work. It's tricky business, and you need to be ready to puzzle-solve, but it's very doable!
     
    Splitting parts and cleaning up overlapping subtools
     
    Learning about keying and tolerance gaps
     
    Leveraging Panel loops, Folders, and Boolean operations to cleanly split parts in a non-destructive way
     
    How to stay organized when you have a ton of subtools to work with!
     
    Preparing your file to print using ScaleMaster & 3D Print Hub
     
    Checking minimum thicknesses with helper tools
     
    Exporting files to scale
     
    Demonstrating a test print using Preform and a Form3 printer
     
     
     
    PREREQUISITES:
     
    You should have:
     
    A graphic tablet such as a Wacom
     
    A basic confidence level in human anatomy and proportions, either in 2D or 3D
     
    Have a familiarity with ZBrush and 3D Sculpting in general. If you go through the "Helmet Design" intro course on Pixologic's ZClassroom, you will be more than OK with what is covered in this course.
     
    Instruction is on a PC, in English. Hotkeys I mention in the video should be interpreted on a Mac accordingly (Ctrl/Cmd, etc).

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    ویدئو های آموزشی
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.


    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.


    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :