در این سخنرانی، گرت فرای کل فرآیند ایجاد یک محیط رنگ آمیزی و طرح ریزی شده مات سه بعدی، از جمله مدل سازی، بافت، نورپردازی، رندر، نقاشی، طرح ریزی و ترکیب را نشان می دهد. گرت به طور کامل نحوه رویکرد، حل مسئله و برنامه ریزی پیچیده نقاشی های مات مبتنی بر طرح ریزی سه بعدی را با استفاده از مایا، نوک و ماری مورد بحث قرار می دهد. او تکنیک های خود را برای توسعه یک گردش کار کارآمد مات Painting، ترکیب فتوگرامتری در محیط مات Painted و ایجاد تنظیمات طرح ریزی در بسته های نرم افزاری متعدد به اشتراک می گذارد. این سخنرانی پیشرفته با استفاده از جدیدترین تکنیکهای نقاشی مات مورد استفاده در صنعت فیلم، هم برای هنرمندان مشتاق و هم برای هنرمندان با تجربه طراحی شده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this lecture, Garrett Fry demonstrates the entire process of how to create a 3D matte painted and projected environment, including modeling, texturing, lighting, rendering, painting, projecting and compositing. Garrett thoroughly discusses how to approach, problem solve and plan complex 3D projection based Matte Paintings using Maya, Nuke and Mari. He shares his techniques for developing an efficient Matte Painting workflow, incorporating photogrammetry into a Matte Painted environment and creating projection setups in multiple software packages. Using the latest Matte Painting techniques used in the film industry, this advanced lecture is designed for both aspiring and experienced artists