نحوه ایجاد خز موجودات را از ابتدا در مایا با استفاده از XGen و Arnold با هنرمند Creature FX برونو تورنیسیلو کشف کنید. این کارگاه 2.5 ساعته به جزئیات فرآیند برونو برای ساخت مو و خز باورپذیر پرداخته و با یک کره ساده شروع میشود تا ابزارها و اصول اساسی XGen را نشان دهد. برونو تمام ابزارهای مهم مورد نیاز برای ایجاد منحنیها و اصلاحکنندهها را نشان میدهد و درباره نحوه ایجاد تودهها، برشها، نویز و فرها بحث میکند.
با پایه های پوشیده شده، برونو اهمیت جداسازی خز و مو به لایه ها برای به دست آوردن کنترل کامل را پوشش می دهد. او کل فرآیند ایجاد تمام راهنماها و لایهها را برای ایجاد خز و موکامل به اشتراک میگذارد و اصلاحکنندههای مورد نیاز برای هر لایه را قبل از قدم زدن در ریگ و سایهبانهای سبک خود نشان میدهد. برونو همچنین نحوه رنگ آمیزی نقشه ها را با استفاده از ZBrush به عنوان یک امتیاز اضافی توضیح می دهد. گردش کار تا رندر نهایی در آرنولد دنبال میشود و نشان میدهد که چگونه خز و مو تعاملی برای نمونه کار خود ایجاد کنید.
این کارگاه برای هنرمندانی طراحی شده است که به دنبال یادگیری اصول اولیه XGen و همچنین کسانی هستند که علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد خز و موی واقعی حیوانات و موجودات هستند. این آموزش مملو از نکات مفیدی برای نظافت است و یک نمای کلی جامع از گردش کار تولید برونو ارائه می دهد، همانطور که برای ایجادخز و مو موجود واقعی برای فیلم های بلند استفاده می شود.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Discover how to create creature fur from scratch in Maya using XGen and Arnold with Creature FX Artist Bruno Tornisielo. This 2.5-hour workshop details Bruno’s process for crafting believable hair and fur, starting with a simple sphere to demonstrate XGen's fundamental tools and principles. Bruno reveals all the important tools needed to create curves and modifiers and discusses how to create clumps, cuts, noise, and curls.
With the foundations covered, Bruno covers the importance of separating the groom into layers to gain complete control over the groom. He shares the entire process for creating all the guides and layers for the full groom and demonstrates the modifiers required for each layer before walking through his light rig and shaders. Bruno also details how to paint maps using ZBrush as an added bonus. The workflow follows through to the final render in Arnold and shows how to create an interactive groom for your portfolio.
This workshop is designed for artists looking to learn the basics of XGen as well as those interested in learning how to create realistic animal and creature grooms. This tutorial is packed with useful grooming tips and provides a comprehensive overview of Bruno’s production workflow, as used for creating realistic creature grooms for feature films.