آموزش انیمیت اسلحه کاراکتر اول شخص در بلندر
Animating First Person Character Weapons in Blender
بیایید با انیمیشن های سلاح Blender یک انفجار داشته باشیم
ما قبلاً در دوره های قبلی CG Cookie سلاح های اول شخص را با Blender مدل سازی ، بافت را آموزش داده ایم . اکنون وقت انیمیشن است!
این دوره به شما نشان می دهد که چگونه همه اقدامات مورد نیاز برای یک بازی را متحرک کنید ، از کارهای ساده و سریع (مانند ایستادن در اطراف هیچ کاری) تا سطح حرفه ای پیچیده مانند بارگیری مجدد و تبدیل تفنگ به یک تیرانداز مخفی freakin.
پاسخگو بودن خودبازی FPS
ما می خواهیم از حداقل فریم های ممکن استفاده کنیم تا موارد را برای پخش کننده پاسخگو باشد. و کل روند تا زمانی که فکر می کنید طول نمی کشد!
فقط باید اطمینان حاصل کنیم که فریم هایی که استفاده می کنیم ، قاب های درستی هستند!
در طول راه ، شما یک فرد حرفه ای هستید در ...
- کار با اقدامات در ویرایشگر و ویرایشگر NLA
- کار با منحنی
- ساختار فایل های پیوند داده شده شما
- صادرات انیمیشن به Unity ... و موارد دیگر.
مهارت های ساخت هر نوع بازی شوتر اول شخص را کسب کنید
دست ها و بازوها همه آن چیزی است که بازیکنان از شخصیت شما می بینند ، بنابراین مهم است که این چند فریم گویا و جالب باشد.
در عین حال ، آنها نباید حواس شما را از کاری که شخصیت شما در بازی انجام می دهد ، منحرف کنند.
من هرچه پیش برویم بایدها و نبایدهای انیمیشن اول شخص را مرور خواهیم کرد ، بنابراین شما آماده استفاده از این مهارت ها و انتقال آنها به هر نوع بازی FPS یا برنامه انیمیشن سه بعدی دیگری برای آن هستید موضوع.
راه اندازی در 3 ... 2 ... 1 ...
خواه دوره های دیگر FPS این مجموعه را دنبال کرده باشید یا می خواهید دقیقاً به این دوره بروید ، چیزهای زیادی خواهید آموخت!