Blender یک راه حل منبع باز قدرتمند برای مدل سازی دو بعدی و سه بعدی، انیمیشن، ترکیب بندی و پس از تولید است. در این دوره، یک مرور کلی از مجموعه ویژگیهای بلندر 3 و فراتر از آن، و همچنین تکنیکهای تولید عملی که دانش فنی را با دوز سالمی از نحوه کار ترکیب میکند، دریافت کنید. مربی دیوید آندراد در تکنیک های خاصی مانند چیدمان صحنه و مدل سازی، مجسمه سازی، بافت و سایه، انیمیشن دو بعدی و سه بعدی، تقلب شخصیت (همچنین به عنوان آرمیچر شناخته می شود)، جلوه های بصری و شبیه سازی، رندر، و صادرات موتور بازی می پردازد. بهعلاوه، ترفندهای تقویتکننده عملکرد را دریافت کنید تا آثار خود را سریعتر ارائه کنید. هر درس به شما کمک میکند تا کنترل و مهارتی را که برای ایجاد آثار هنری حرفهای برای پلتفرمهای مختلف نیاز دارید، به دست آورید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Blender is a powerful open-source solution for 2D and 3D modeling, animation, compositing, and post-production. In this course, get a thorough overview of the feature set in Blender 3 and beyond, as well as practical production techniques that combine know-how with a healthy dose of how-to. Instructor David Andrade dives into specific techniques, such as scene layout and modeling, sculpting, texturing and shading, 2D and 3D animation, character rigging (also known as armatures), visual effects and simulations, rendering, and game engine exporting. Plus, get performance-boosting tricks to render your creations even faster. Each lesson helps you gain the control and skill you need to create professional artwork for multiple platforms: games, movies, and animation.