خط لوله جدیدی از 3D Coat و بلندر را کاوش کنید که می تواند به خوبی در تولیدات خاص مناسب باشد و بسیاری از نیازها را با کسری از هزینه های نرم افزاری رایج پوشش دهد.
ساختار کل دوره طوری است که هر ویدیو در مورد یک نقطه خاص که در نام فایل است. پیمایش و مطالعه را راحت می کند. همه ویدیوها بین 2 تا 5 دقیقه برای تماشای آسان و بهترین تجربه یادگیری کوتاه هستند. فرآیندهای طولانی خسته کننده تا زمان لپس بدون روایت ضبط می شوند.
ساختار دوره:
قسمت 1 - ایجاد سر پایه
تنظیم مجسمه ای که به راحتی و سریع قابل تغییر است. شما قادر خواهید بود آن را به طرح های شخصیت های مختلف تبدیل کنید در حالی که قطعات مهم (لب ها، چشم ها، بینی، گوش ها) را تحت کنترل نگه دارید. با این سرعت، این کار فقط در 3D Coat امکان پذیر است. هد قطعهبندی شده در فایلهای پروژه گنجانده شده است، بنابراین میتوانید حتی خودتان از انجام آن صرفنظر کنید و مستقیماً شروع به طراحی کنید.
قسمت 2 - مجسمه سازی شخصیت
قسمت دوم در مورد تغییر سر پایه به موجودات مختلف است. سپس به ساختن مجسمه وکسل کامل کاراکتر ادامه دهید. صحبت در مورد ویژگی های مجسمه سازی در کت سه بعدی.
بخش 3 - رتوپولوژی و اشعه ماوراء بنفش
3D Coat دارای ابزارهای رتوپولوژی و UV عالی برای انجام سریع کار است و در این فصل به آن پرداخته شده است.
قسمت 4 - نقاشی بافت
بافت در کت سه بعدی یک تجربه عالی است. برس ها حس نقاشی بسیار طبیعی را به شما می دهند و بسیار قابل تنظیم هستند.
قسمت 5 - ارائه بلندر
این بخش اصول اولیه تنظیم صحنه مانند ابزارهای سایه زن، نورپردازی، مجسمه سازی و مدل سازی را پوشش می دهد.
بخش پاداش - طراح شگفت انگیز
پریدن در Marvelous برای طراحی لباس برای شخصیت و بازگشت به بلندر
فایل های پروژه:
- شامل بیس هد تقسیمبندیشده بهعنوان .obj و .3b (کت سه بعدی) و صحنه واقعی شخصیت با بافتهای مربوطه (به جز بافتهای کلاه و تانک از www.textures.com) بنابراین میتوانید مستقیماً به داخل آن بپرید.
- همچنین، پی دی اف هایی با پیوندهای مفید به منابع و کلیدهای فوری کت سه بعدی من دریافت خواهید کرد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Explore a new pipeline of 3D Coat and Blender that could fit very well in certain productions and cover many needs at a fraction of the commonly used software costs. The whole course is structured that every video about a certain point that is in the name of the file. It makes it convenient to navigate and study.
All videos are short between 2-5 minutes for easy watching and the best learning experience. Long boring processes are recorded to timelapses without narration.
COURSE STRUCTURE:
Part 1 - Creating the Base Head
Setting up a sculpt that is easy and fast to modify. You will be able to turn it to various character designs while retaining the important bits (lips, eyes, nose, ears) under control. At this speed, it is only possible to do in 3D Coat.
The segmented head is included in the project files so you can even just skip doing it yourself and start designing straight ahead.
Part 2 - Character Sculpting
The second part is about modifying the base head to different creatures. Then moving on to creating the finished voxel sculpt of the character. Talking about particularities of sculpting in 3D Coat.
Part 3 - Retopology and UVs
3D Coat has great retopology and UV tools to do the job fast and it is covered in this chapter.
Part 4 - Texture Painting
Texturing in 3D Coat is a great experience. The brushes give you a very natural painting feeling and are highly customizable.
Part 5 - Blender Presentation
This part covers the basics of the scene set up like skin shader, lighting, sculpting, and modeling tools.
Bonus Part - Marvelous Designer
Jumping in Marvelous to design clothing for the character and bringing back to Blender.
Project Files:
- Includes the segmented basehead as .obj and .3b (3d coat) and the actual character scene with the relevant textures (except for the hat and tank top textures from www.textures.com) So you can jump straight into it.
- Also, you'll get pdfs with useful links to resources and my 3d coat hotkeys.
- If you are interested in my background I have a whole channel dedicated to 3D Coat - http://youtube.com/c/antontenitsky
For the tutorial support please join my discord - http://discord.gg/a5TJyRA