آموزش بلندر سه بعدی - شروع کار با فیزیک سیالات
Learning Blender 3D - Getting Started with Fluid Physics
آیا به سیال در برنامه های سه بعدی مانند بلندر علاقه دارید؟ آیا می خواهید صحنه های واقعی تری با پایه سیال ایجاد کنید؟
به این راهنمای مبتدی برای یادگیری نحوه استفاده از فیزیک سیالات و سیستم فیزیک برای ایجاد شبیه سازی سیالات در بلندر 3دی خوش آمدید. در این دوره ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با ایجاد فیزیک روان و فیزیکی که می تواند برای صحنه ها و انیمیشن ها استفاده شود، زندگی بیشتری به صحنه های سه بعدی خود در بلندر اضافه کنید. این دوره برای بلندرهای فعلی است که میخواهند کارنامه دنیای سه بعدی ایجاد شده خود را با افزودن عناصر طبیعی بیشتری مانند رودخانههای مایع، گل و غیره گسترش دهند. این دوره برای کاربران متوسط بلندر توصیه می شود که قبلاً دانش کاری خوبی از رابط بلندر دارند و می توانند از مدل سازی سنتی برای ایجاد صحنه های خود استفاده کنند. این دوره را می توان به عنوان وسیله ای برای گسترش کتابخانه دارایی هایی که هنرمندان سه بعدی می توانند در این صحنه های سه بعدی ایجاد کنند در نظر گرفت. ما با نحوه ایجاد دامنهها شروع میکنیم، که اشیایی هستند که با استفاده از حجم شی به محفظه شبیهسازی سیال تبدیل میشوند. سپس شی دوم را معرفی می کنیم که به عنوان جسم مایع برای ایجاد ذرات مایع عمل می کند. سپس ما هسته رفتار و جزئیات و وضوح شما را پوشش می دهیم تا دقیقا بدانید برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود چه کاری باید انجام دهید. با آن، بیایید با نحوه ایجاد شبیهسازیهای روان با استفاده از فیزیک در بلندر شروع کنیم.