آموزش ایجاد یک دارایی با کیفیت بالا و واقعی
Create a High Quality Asset in Blender and Substance Painter
چیزی که یاد خواهید گرفت :
آموزش ایجاد مدل های بسیار واقعی با استفاده از بلندر و سابستنس پینتر
آموزش Poly Modeling در بلندر
آموزش بافت دارایی ها در سابستنس پینتر
آموزش ایجاد یک پایه از شروع تا پایان
آموزش استفاده از مواد و ماسک های هوشمند در سابستنس پینتر
یاد بگیرید که با تصاویر مرجع کار کنید و از آنها برای ایجاد مدل های سه بعدی از تصاویر دو بعدی استفاده کنید
الزامات
کامپیوتر و درک اولیه بلندر و سابستنس پینتر
بلندر
سابستنس پینتر
شرح :
سلام به همه، نام من آنیکت روات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارم وسایل و وسایل سه بعدی واقع گرایانه و با کیفیت بالا ایجاد کنم. در این دوره، من شما را از طریق کل فرآیند ایجاد یک ساعت جیبی از ابتدا تا پایان آشنا می کنم.این دوره شما را در تمام مراحل ایجاد یک دارایی با کیفیت بالا و واقعی از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند.ما با مدل سازی ساعت جیبی در بلندر شروع می کنیم و از تکنیک های Poly-modelling استفاده می کنیم و چیزهای زیادی در مورد اصلاح کننده های مختلف یاد می گیریم. پس از اتمام مدلسازی، همه اصلاحکنندهها را اعمال میکنیم و مدل خود را برای صادرات UV باز میکنیم.سپس مدل خود را به Substance Painter صادر می کنیم و با پختن نقشه های مش برای مدل خود شروع می کنیم و پس از آن شروع به بافتن مدل خود می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ویژگی های مختلف در Substance مانند Smart Mask، Smart Materials و غیره، بافت های واقعی را برای مدل های خود ایجاد کنیم.پس از اتمام کار بافتسازی در Substance Painter، مدل خود را به Blender برمیگردانیم و آن را رندر میکنیم. ما مواد، نور و دوربین را تنظیم خواهیم کرد. همچنین نحوه استفاده از HDRI را یاد خواهیم گرفت. من صحنه را با استفاده از Cycles رندر خواهم کرد.
این دوره برای چه کسانی است:
این دوره برای همه کسانی است که آشنایی اولیه با Blender و Substance Painter دارند و می خواهند مجموعه مهارت های خود را ارتقا دهند.