در این مجموعه شما ابزارهای مدلسازی بلندر را بررسی میکنید و جریانهای کار مدلسازی ضروری را یاد میگیرید در حالی که یک محیط جادویی میسازید.
ساده ترین راه برای دنبال کردن
آموزش های ویدئویی استاندارد می تواند خسته کننده باشد. فرمت آموزش CG Fast Track ویدیوها و اسکرین شات ها را با هم ترکیب می کند تا مجبور نباشید با ویدیو همگام شوید. به سادگی در هر مرحله از راه با عکس های صفحه کلیک کنید. این یک راه فوق العاده شهودی برای یادگیری است.
قسمت 1
دانستن اینکه چه جهتی را با یک مدل سه بعدی باید در پیش گرفت، می تواند یک پروژه را ایجاد یا شکست دهد. موفقیت را در مسیر خود از طریق یادگیری گردش کار مدل سازی سه بعدی بیابید. در قسمت 1، با تبدیل اجسام دو بعدی به هندسه سه بعدی شروع می کنید.
قسمت 2
مدل سازی جعبه, متداول ترین تکنیک مورد استفاده برای ساخت وسایل در دنیای دیجیتال است. در قسمت 2 یاد خواهید گرفت که اصول اولیه را به عناصر داستان سرایی برای صحنه خود تبدیل کنید.
قسمت 3
همه مدل ها نقطه شروع مشخصی ندارند. قسمت 3 از شما میخواهد آستینهایتان را بالا بزنید و با ساختن فرمهای پیچیده با استفاده از تکنیکهای عمیق آشنا شوید. در مدلسازی چند ضلعی، مجسمهسازی و جریانهای کاری بولی عمیق شوید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this series you’ll explore Blender’s modeling tools and learn essential modeling workflows while you construct a magical environment
The easiest way to follow along
Standard video tutorials can be exhausting. The CG Fast Track tutorial format combines videos and screenshots so you don’t have to keep up with the video. Simply click through every step of the way with the screen shots. It’s an incredibly intuitive way to learn.
Part 1
Knowing what direction to take with a 3D model can make or break a project. Find success on your path through learning the workflows of 3D modeling. In Part 1, you’ll start by turning 2D objects into 3D geometry.
Part 2
Every model starts somewhere, Box modeling is the most commonly-used technique to build props in a digital world. In Part 2 you’ll learn to turn basic primitives into storytelling elements for your scene.
Part 3
Not all models have a clear starting point. Part 3 has you rolling up your sleeves and getting familiar with building complex forms using in-depth techniques. Dive deep into polygon modeling, sculpting, and boolean workflows.