ترسیم، تنظیم و متحرک سازی یک کاراکتر دو بعدی دربلندر
Create Rigged Grease Pencil Animations in Blender
پتانسیل قدرتمند سیستم های مداد گریس و ریگ Blender را برای انیمیشن های دو بعدی کشف کنید.
زیبایی شناسی انیمیشن های طراحی شده با دست با کارایی آرمیچرها و گروه های راس، این رویکرد شکاف بین انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی را پر می کند.
پتانسیل شخصیت های Grease Pencil تقلبی را در انیمیشن Blender 2D تجربه کنید
اغلب انیمیشن های دو بعدی و انیمیشن های سه بعدی به عنوان اشکال هنری، زیبایی شناسی، ابزارها و برنامه های منحصر به فرد خود وجود دارند. اما Grease Pencil Blender 2.8 آنها را در یک برنامه ادغام می کند و حتی به ابزارهای آنها اجازه می دهد تا با هم در یک سیستم ترکیبی بسیار مؤثر ترکیب شوند.
در این دوره کوتاه، وین دیکسون را از طریق این پروژه ساده که ترکیبی از یک شخصیت دو بعدی دستی با یک ریگ سه بعدی برای انیمیشن آسان است، دنبال کنید.
یاد بگیرید که چگونه یک کاراکتر بلندر دو بعدی را ترسیم، تنظیم و متحرک کنید
نحوه ترسیم یک کاراکتر Grease Pencil 2D: از طرحهای ناهموار گرفته تا هنرهای خطدار دقیق، با ابزارهای طراحی Grease Pencil مانند لایهها، پر کردن، مجسمهسازی ضربهای و مواد، از جمله نحوه افزودن لایههای سایه ساده و برجسته آشنا شوید.
افزودن یک آرمیچر ساده: از ریگ کردن Blender برای ایجاد یک شی آرمیچر ساده با 2 استخوان استفاده کنید که برای حرکت بازوی یک شخصیت به کار می رود. همچنین یاد بگیرید که چگونه عناصر نقاشی خود را به آن استخوان ها اختصاص دهید.
تکان دادن کاراکتر خود را متحرک کنید: با تکان دادن دست به کاراکتر خود حس زندگی اضافه کنید. نتیجه نهایی یک انیمیشن دوبعدی شفاف و روان زیبا با پتانسیل بسیار زیاد در برنامه ها و پروژه های دیگر است.