چیزی که یاد خواهید گرفت :
- نحوه ایجاد محیط هایی با ظاهر واقعی در بلندر
- نحوه استفاده از Blender Shader برای ایجاد رندرهای عکاسی
- نحوه ایجاد رندرهای سینمایی
- چگونه با هندسه کار کنید تا دارایی ها را در صحنه خود پراکنده کنید
- نحوه استفاده از Blender Compositor برای نهایی کردن رندرهای خود
الزامات
- بلندر 3.0+
- کامپیوتر
- فایل های پروژه
شرح
در این دوره، نحوه ایجاد Highlands با ظاهر واقعی در بلندر را یاد خواهید گرفت.
نه تنها این، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه آن را تکسچر کنید، صحنه را نورپردازی کنید و در پایان دوره به محیطی واقعی برسید. همراه با تکنیکها و نکات و جریانهای کاری فراوان، مهارتهای سه بعدی شما را به سطح بعدی میبرد.
در اینجا لیستی از تمام ویدیوهای دوره آمده است
ویدیو 01: تریلر دوره
ویدئو 02: ابزارها و داراییهایی که به آنها نیاز دارید.
ویدئو 03: زمین ها را ایجاد کنید
ویدئو 04: تنظیمات صحنه و رندر
ویدئو 05: سایه زدن به زمین ها
ویدئو 06: تنظیمات جهانی
ویدئو 07: درختان خود را بسازید
ویدئو 08: سایه زدن به درختان
ویدئو 09: آماده سازی درختان دو بعدی برای رندر
ویدئو 10: رندر کردن درختان
ویدئو 11: سایه زدن به درختان دو بعدی
ویدئو 12: پراکندگی درختان
ویدئو 13: نقاشی با وزن مناطق درختی
ویدئو 14: نمای درختان را نهایی کنید
ویدئو 15: درختان را به کوه پس زمینه اضافه کنید
ویدئو 16: رندر و اضافه کردن کوه های پس زمینه
ویدئو 17: هواپیماهای مه را اضافه کنید
ویدئو 18: پایان صحنه و افزودن انیمیشن دوربین
ویدئو 19: صحنه را به لایه های رندر بشکنید
ویدئو 20: درخت گره رندر را ایجاد کنید
ویدئو 21: ترکیب - قسمت 1
ویدئو 22: ترکیب - قسمت 2
حالا اگر همه اینها برای شما هیجان انگیز به نظر می رسید، باور کنید، این دوره سرمایه گذاری بزرگی در مهارت های سه بعدی شما خواهد بود، که پشیمان نخواهید شد و من بی صبرانه منتظر دیدن شما در داخل دوره هستم.
تمامی فایل های پروژه گنجانده شده است
این دوره برای چه کسانی است :
هر کسی در هر سطحی که علاقه مند به ایجاد محیط های سه بعدی در Blender است
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
How to create realistic looking environments in Blender
How to using Blender shader to create photrealistic renders
How to create cinematic renders
How to work with geometry to scatter assets in your scene
How to use Blender compositor to finalize your renders
Requirements
Blender 3.0+
Computer
Project files
Description
In this course, you will learn how to create realistic-looking Highlands in Blender.
Not only that but you will learn how to texture it, light the scene and get a realistic-looking environment by the end of the course. Along with plenty of techniques and tips and workflows all the way, that will take your 3D skills to the next level.
Here’s a list of all the videos in the course
Video 01: Course Trailer
Video 02: Tools and Assets You’ll Need.
Video 03: Create The Terrains
Video 04: Scene and Render Settings
Video 05: Shading The Terrains
Video 06: World Settings
Video 07: Create Your Own Trees
Video 08: Shading The Trees
Video 09: Preparing 2D Trees for Rendering
Video 10: Rendering The Trees
Video 11: Shading 2D Trees
Video 12: Scattering The Trees
Video 13: Weight Painting The Tree Areas
Video 14: Finalize The Look of The Trees
Video 15: Add Trees to The Background Mountain
Video 16: Render and Add Background Mountains
Video 17: Add Fog Planes
Video 18: Finishing The Scene and Adding Camera Animation
Video 19: Break The Scene Into Rendering Layers
Video 20: Create The Rendering Node Tree
Video 21: Compositing - Part 1
Video 22: Compositing - Part 2
Now if all of that sounded exciting for you, believe me, this course will be a huge investment in your 3D skills, that you will not regret and I can’t wait to see you inside the course.
All the project files are included
Who this course is for:
Anyone at Any Level interested in creating 3D Environments in Blender
Create Realistic Highlands in Blender