در این دوره توسعه لوگو، مدرس Bill Gardner به مرحله هر پروژه هویتی می رود: یعنی توسعه. در حالی که او هر مرحله از روند توسعه هویت را طی می کند ، بیل مطالعات موردی غنی از مثال ها و همچنین راهکارهایی را به شما نشان می دهد تا بتوانید روش نزدیک شدن به روند خام خلاق و کاربردهای نمایش کارهای خود را به مشتریان تقویت کنید. نحوه جمع آوری تصاویر ، فونت ها و کلمات الهام بخش را کشف کنید. بیاموزید که چگونه از طوفان مغزی انفرادی برای تولید ایده ها ، به دست آوردن بینش از روند طراحی و کشف چگونگی بافت نمادگرایی و معانی را در لوگوها اعمال کنید. به علاوه ، ببینید چگونه می توانید کار خود را هنگام ارائه به مشتریان خوب جلوه دهید و آنها را به نتیجه مطلوب راهنمایی کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this course—the second installment in the Logo Development series— Bill Gardner dives into the second phase of any identity project: development. As he steps through each stage of the identity development process, Bill shares case studies rich with examples, as well as strategies that can help you enhance the way you approach both the raw creative process and the practicalities of showcasing your work to clients. Discover how to gather images, fonts, and words that inspire. Learn how to use solo brainstorming to generate ideas, gain insights into the sketching process, and discover how to weave symbolism and meaning into your logos. Plus, see how to champion your work when presenting to clients, and guide them to an optimal conclusion.