با سلام
آموزش دوم هودینی تهیه شده و تقدیم همونان عزیزم میشه. این آموزش درمورد فرآیند Simulation در هودینی هست که طی این فرآیند آبجکت های ساده رو به حالت داینامیک تبدیل میکنیم و اونا تحت تاثیر جاذبه حرکت دارمیشن. سپس این آبجکت های حرکت دار را در فرآیند Simulation به آبجکت های شکستنی یاBreakable تبدیل میکنیم تادراثربرخوردها ودراثرسقوط دچارتخریب وشکستگی بشن.
موضوعات مورد بحث :
- فرآیند Simulation
- تبدیل آبجکت های ساده به داینامیک
- تخریب آبجکت های داینامیک در اثر برخوردها و جاذبه
این آموزش قسمت اول ازآموزش شماره 2هست.مطالبی که دراین آموزش توضیح داده شده:
-معرفی امکانات RBD Object برای تبدیل اجسام وسازه به اجسام وسازه های داینامیک وشکستنی و...
-معرفی نود وشبکه Simulation جهت کارهای داینامیک درهودینی
-شرح کلی اتصال ها درشبکه Simulation درهودینی
-شرح امکانات ومولفه های موجود درنود Simulation ونودFractureparms وهمینطورامکاناتی که پس ازبدل شدن آبجکت ها به آبجکت های داینامیک درشبکه ی Simulation به آنهااضافه میشه.
باز هم لازمه بگم این ویدئو هم تانهایت ممکن جهت دانلود بهتر هموطنان عزیز تانهایت ممکن فشرده سازی شده است.
حجم ومدت زمان این قسمت:
27 دقیقه باحجم 41.2MB
شما میتوانید این آموزش را از لینک زیر دانلود نمایید .
سرور سایت :
آموزش فارسی هودینی - فرآیند Simulation
سرور مدیا فایر :
آموزش فارسی هودینی - فرآیند Simulation
منبع : www.cinemavfx.net