آموزش کاربرد های داینامیک در هودینی قسمت ششم - احتراق حجمی: رندرینگ و
Applied Houdini Dynamics Volumes 6 - Volumetric Combustion: Rendering and Compositing
در این دوره کاربرد های داینامیک - قسمت ششم، مدرس Steven Knipping تکنیک های نورپردازی ، سایه ، رندر و کامپوزیت را برای ایجاد انفجار از درس قبلی مورد بررسی قرار می دهد. مدرس شدت آتش شیدر PYRO و پارامتر های رنگ ، جستجوی عمیق و ترفند های تست شده پروداکشن پیشرفته برای بهترین طراحی را آموزش می دهد. سپس، عناصر جداگانه آن ها را رندر و نورپردازی می کند. بنابراین می توانید نتایج خود را از طریق کامپوزیت کردن بسازید. این دوره شامل درس هایی در مورد نحوه کامپوزیت کردن عناصر رندرشده در برنامه Nuke می باشد و همچنین یک قسمت از آن را به دستیابی به نتایج یکسان از طریق کامپوزیت در برنامه هودینی اختصاص داده شده است.