در این دوره Rigids I، مدرس Steven Knipping می خواهد در مورد درک چگونگی عملکرد Rigid Body Dynamics و نحوه نمایش آنها در Houdini صحبت کند. او با اصول تحولات ، شکستگی ، محدودیت های پوشش و خصوصیات مهم دینامیکی شروع خواهد کرد و با استفاده از ابزار RBD Houdini برای مقابله با مجموعه های پیچیده تر، سریعتر از گذشته تلاش خواهد کرد. طبق معمول، هدف این است که شما بفهمید که چگونه و چرا کارها به روشی که انجام می شوند کار می کنند تا بتوانید به تنهایی شخصی سازی و حل مسئله کنید. در پایان مدرس حتی آن را ارائه خواهد داد تا به نظر خوب برسد!
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Applied Houdini is a production quality oriented series created by Steven Knipping (vimeo.com/161576184), currently a Senior Rigid Body Destruction / FX Technical Director at Lucasfilm's Industrial Light and Magic (Star Wars: The Force Awakens, Avengers: Age of Ultron, Tomorrowland). Benefit from production proven workflows while also getting an in depth explanation of why things works they way they do. Best of all - each video is crammed with actual information and footnotes instead of gratuitous talking and dead space! In Rigids I, we will talk about how to combine memory-efficient packed geometry instancing with Houdini's implementation of the Bullet solver to create super complicated sims quickly and easily! We will also talk about the fundamentals of how rigid body simulations work, including constraints, matrix transformations, and other key attributes. Voronoi fracturing and just how that algorithm works is also demonstrated in detail. Finally, we build to a waterfall of porcelain pig heads shattering on the