- اصول کار با ابزار ساخت سینمایی Unreal Engine، Sequencer را بیاموزید.
- اصول استفاده از انیمیشن برای ایجاد رسانههای بیدرنگ و خطی در Unreal Engine 5 را بیاموزید. مروری بر ویرایشگرهای فرعی انیمیشن، طرحهای انیمیشن، Sequencer، و نحوه «پخت کردن» انیمیشن خود داشته باشید.
- جان فیلدینگ، انیماتور ارشد در Epic Games، به انجمن میپیوندد تا در مورد انتقال به انیمیشن در Unreal Engine صحبت کند.
- Shazzy Angulo، سرپرست Unreal Engine در Wildbrain Animation گردش کار خود را برای Mitzy Makes It به اشتراک می گذارد.
- FBX متداولترین راه برای وارد کردن مدلها به Unreal Engine است و هنگام ساخت داراییها در یک زمان به خوبی کار میکند. یاد بگیرید که چگونه اصول اولیه وارد کردن فایل مش استاتیک را با استفاده از FBX اعمال کنید. موضوعات اضافی تحت پوشش عبارتند از تبدیل واحدهای سیستم، نقاط محوری، برخوردها، LOD ها و موارد دیگر.
- با تکیه بر دانش ترتیبدهنده و انیمیشن خود، یک شبکه اسکلتی را با استفاده از Control Rig متحرک کنید و آن را با فریم کلیدی برای ایجاد انیمیشنهای کاملاً جدید تنها با استفاده از ابزارهای درون Unreal Engine ایجاد کنید.
- تونی بورن، معمار راهحل در Epic Games، به انجمن میپیوندد تا درباره افزودن vCam به خط تولید انیمیشنتان به اشتراک بگذارد.
- در مورد ویژگی های اضافی در Sequencer بیاموزید، ساختارهای سازمانی را کاوش کنید و از قابلیت های ویرایش انیمیشن Sequencer از طریق استفاده از جریان های کاری جدید تولید انیمیشن استفاده کنید.
به هفته 1 فیلم Unreal Fellowship: Animation خوش آمدید.
این هفته با موارد زیر آشنا خواهید شد: انتقال از تولید قدیمی به موتور غیرواقعی، مقدمه ای به ترتیب دهنده، مقدمه ای بر انیمیشن، جذب FBX، مقدمه ای بر ریگ کنترل، و گردش های کاری تولید انیمیشن. همچنین سخنرانان مهمان جان فیلدینگ، شزی آنگولو، میگل اورتگا و تران ما، گرگ ریچاردسون، و تونی بورن درباره هنر خود به اشتراک می گذارند.
سخنرانی ها:
1. مقدمه ای بر Sequencer
2. مقدمه ای بر انیمیشن
3. سخنران مهمان: جان فیلدینگ- انتقال به انیمیشن در موتور
4. به حداکثر رساندن موتور غیر واقعی به عنوان یک سازنده انیمیشن مستقل
5. بلع FBX
6. مقدمه ای بر Control Rig
7. سخنران مهمان: تونی بورن- دوربین های مجازی برای انیمیشن، vCam 101
8. گردش کار تولید انیمیشن