در این دوره ایجاد انفجار، مدرس Andrii Zamorskyi شما را با نحوه استفاده از ذرات ، شبیه سازی انفجار ذرات و Pyro در هودینی آشنا می کند. و همچنین نحوه ایجاد یک انفجار با سیستم ذرات و شبیه سازی موج گرد و غبار را در Houdini 17 را نشان می دهد. در پایان، علاوه بر انجین mantra ، نحوه اکسپورت اطلاعات برای visualization در دیگر انجین های رندر (مانند Arnold) و یا نرم افزار های سه بعدی (مانند 3ds Max) را نشان می دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
An example, how we can create an explosion with particles system in Houdini 17. Also, will simulate a dust wave. As an option, create a multiple explosions using wedge. And at the end, besides the mantra render, I`ll show you how to export information for visualization into another render engine (Arnold in this case) or 3D software (3Ds max was used for final render in video).
What you’ll learn
How to create explosions in Pyro
Use particles as a source for explosions inside v.17
Create multiple explosions, using wedge
Setup Pyro shader
Export simulation results in to another software
Are there any course requirements or prerequisites?
No special requirements, we`ll create all from scratch to the final result.
Who this course is for:
FX artist, Houdini users
آموزش نصب Explosion, Using Particles in Houdini :
جهت نصب نرم افزار Explosion, Using Particles in Houdini از راهنمای زیر استفاده نمایید.