ایجاد طوفان گرد و غبار در Houdini. کل مراحل از ابتدا در جریان است. مدرس Andrii Zamorskyi چندین نوع شبیه سازی را برای انواع مختلف گرد و غبار ایجاد خواهد کرد و یاد می گیرید که چگونه چندین شبیه سازی را در حجم بسیار زیادی ایجاد کنید. به عنوان عناصر اضافی: سنگ های زمینی و رویه ای ایجاد شده. استفاده از Houdini 17 برای FX و Nuke 10 برای ترکیب یک رندر نهایی.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Creation of a dust storm in Houdini. The whole process is going from scratch. We will create several simulations for different types of dust and learn how to create multiple simulations fro a huge volumes. As an additional elements: ground and procedurally created stones. Using Houdini 17 for FX and Nuke 10 for compositing a final render.
What you’ll learn
Pyro setup for dust simulations
Using wedge for multiple simulations
Shader and lightning setup for final render
Are there any course requirements or prerequisites?
No additional requirements for this course, all explained from scratch.
Who this course is for:
FX artists, Houdini users