پراکندگی و توزیع
در اینجا، شما عمیقاً در کنترل ویژگی ها با استفاده از نویز و توابع تصادفی و یادگیری نحوه دستکاری ویژگی ها با استفاده از تکنیک های تصحیح رنگ خواهید بود. اینها مهارتهای ضروری برای ایجاد محیطهای الهامبخش و اشیاء با جزئیات فراوان هستند.
در پایان این دوره، شما درک عمیقی از موارد زیر خواهید داشت:
- نویز و عملکردهای تصادفی چگونه متفاوت هستند و چه زمانی باید از یکی بر دیگری استفاده کرد
- نقش تابع تصادفی در پراکندگی نقطه
- نحوه پراکندگی نقطه و آرامش نقطه چگونه کار می کند
- رابطه بین مقادیر پیکسل و مقادیر ویژگی
- چگونه می توان از تکنیک های تصحیح رنگ برای کنترل، تنظیم و دستکاری ویژگی ها استفاده کرد
- روشی برای تولید و کنترل ویژگی های جهت گیری با استفاده از SOP & Align SOP
- هودینی به عنوان چارچوبی برای ساخت ابزارهای سفارشی
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Scattering & Distribution
Here, you'll be digging deep into controlling attributes using noise and random functions, and learning how to manipulate attributes using colour correction techniques. These are essential skills for creating awe-inspiring environments and richly detailed objects.
By the end of this course, you’ll have a deep understanding of:
- How noise and random functions differ — and when to use one over the other
- The role of the random function in point scattering
- How point scattering and point relaxing work
- The relationship between pixel values and attribute values
- How colour correction techniques can be used to control, adjust and manipulate attributes
- The way to generate and control orientation attributes using the Scatter & Align SOP
- Houdini as a framework for building custom tools