- شما می توانید با اطمینان در هودینی کار کنید.
- شما می توانید هندسه رویه ای را در هودینی ایجاد کنید.
- شما قادر خواهید بود شبیه سازی دود و پیرو ایجاد کنید.
- شما می توانید شبیه سازی ذرات را ایجاد کنید.
- شما می توانید شبیه سازی های نرم بدن را ایجاد کنید.
- گردش کار رویه ای هودینی
- ویژگی های هندسه
- گروه بندی هندسه
- پراکندگی اشیاء متعدد
- کار با VOP ها
- نوشتن کد VEX
- انواع داده های هندسی
- مجلدات هودینی
- ساخت شبکه شبیه سازی دود
- ساخت شبکه شبیه سازی pyro
- کار با فضای رنگی ACES
- ایجاد ذرات FX
- کار با غلات
- شبیه سازی بدن سفت و سخت ایجاد کنید
- تکنیک های شکست هندسی
- کار با محدودیت های RBD
- کار با حل کننده ولوم
- بدن های نرم و لطیف ایجاد کنید
- محدودیت های پوششی
- ایجاد مایعات تلنگر
- رندر کردن مایعات فلیپ
- رندر با Karma XPU
الزامات
من انتظار دارم که شما یک نوع دانش اولیه سه بعدی داشته باشید.
شما باید Houdini 19.5 را روی رایانه خود نصب کنید.
تا پایان این دوره:
چه چیزی یاد خواهم گرفت:
پروژه های دوره:
ما با ناوبری اولیه هودینی شروع می کنیم و با رابط کاربری آشنا می شویم. و سپس در مورد گروه بندی هندسه و ویژگی های هندسه صحبت خواهیم کرد و دو پروژه رویه ای ایجاد می کنیم. ابتدا یک پلکان مارپیچی رویه ای و سپس برج خنک کننده راکتور هسته ای رویه ای ایجاد می کنیم. پس از آن، ما در مورد کارکردن VEX و VOP با VOPها و نوشتن کد VEX یاد میگیریم و تغییر شکلدهندههای پروجکشن را هم در VEX و هم در VOP ایجاد میکنیم. پس از اینکه درک خوبی با SOPهای هودینی داشتیم، در زمین هودینی DOP شیرجه میزنیم و شبیهسازیهای دینامیک ایجاد میکنیم، در مورد حجمها و وکسلها یاد میگیریم و یک شبکه شبیهسازی دود میسازیم. پس از آن ما در مورد حل کننده های pyro یاد می گیریم و شبیه سازی های آتش را برای ایجاد جرقه برای آتش ایجاد می کنیم و سپس در مورد انفجارها یاد می گیریم و یک پروژه انفجار ایجاد می کنیم. پس از آن، ما در مورد ذرات، راه اندازی شبکه های شبیه سازی ذرات برای کار با نیروهای ذره یاد می گیریم و نیروهای سفارشی خود را برای شبیه سازی ذرات ایجاد می کنیم. و سپس در مورد دانه ها، نحوه فعال کردن دانه ها و ایجاد شبیه سازی شن و ماسه یاد خواهیم گرفت. پس از آن با شبیهسازی بدنه صلب و راهاندازی شبکههای شبیهسازی RBD آشنا میشویم و تکنیکهای مختلف شکست هندسی را یاد میگیریم و با محدودیتها، نحوه ایجاد محدودیتها و انواع محدودیتها آشنا میشویم. و پس از آن، ما در مورد vellum برای ایجاد شبیهسازی بدنههای نرم و همچنین با محدودیتهای مختلف پوشش و نحوه تنظیم پویا محدودیتها در حین شبیهسازی آشنا میشویم. و ما این دوره را با فلیپ سیالات تمام می کنیم و یاد می گیریم که چگونه یک شبکه شبیه سازی فلیپ راه اندازی کنیم. ما در مورد ویسکوزیته چرخشی برای ایجاد سیالات چسبناک یاد خواهیم گرفت. و ما تمام پروژه های خود را در رندر کارما رندر خواهیم کرد. نحوه وارد کردن هندسه در سولاریس برای رندر و کارما XPU برای رندر را یاد خواهیم گرفت.
آیا این دوره برای من مناسب است:
من این دوره را برای مبتدیانی طراحی کرده ام که می خواهند هودینی را یاد بگیرند.