هر آنچه که باید درباره سابستنس دیزاینر بدانید.
سابستنس دیزاینر یکی از سریعترین راهحلهای تکسچرینگ رویهای در صنعت است که در حال رشد است. در این دوره کاملاً جدید، خاویر پرز کهنه کار صنعت بازی شما را از طریق هر آنچه برای مهار این ابزار قدرتمند نیاز دارید، راهنمایی می کند.
طرح درس دوره
در اینجا مواردی که در این دوره پوشش داده شده اند، آمده است.
درس 1:مبانی مواد
در اینجا Javier اصول اولیه سابستنس دیزاینر را پوشش خواهد داد. پس از بررسی UI و ویژگی های آن، با تمام گره هایی که به شما در ساخت پروژه هایتان کمک می کنند آشنا خواهید شد. در نهایت گره Tile Sampler در مرکز قرار می گیرد و پتانسیل بی حد و حصر این ابزار قدرتمند را خواهید دید. در پایان این درس شما مجموعه ای از آجر یا کاشی های بتنی خود را ایجاد خواهید کرد.
درس 2: سطح سخت
اکنون که نحوه ایجاد اشکال ارگانیک را یاد گرفتید، همان اصول را برای طراحی صفحات فلزی سطح سخت اعمال خواهید کرد. همچنین میتوانید تکههای تک تکی ایجاد کنید که میتوانند به نمودار اصلی خود اضافه شوند. سپس، پارامترهای نمودار را در معرض نمایش قرار می دهید تا بتوانید به راحتی تنظیمات مختلف را در آینده سفارشی کنید.
درس 3: تولید کامل
در این درس، شما شروع به ساختن مواد نهایی مواد خود میکنید، و همه چیزهایی را که تاکنون آموختهاید یکپارچه میکنید. پس از این، شما یاد خواهید گرفت که چگونه نمودارهای خود را برای استفاده در آینده سازماندهی کنید، مهارتی ضروری برای کار حرفه ای به عنوان بخشی از یک تیم. در پایان این درس شما آماده خواهید بود که بافت های خود را به مارموست بیاورید.
درس 4: ارائه
در این درس آخر، مطالب تکمیل شده خود را می گیرید و آن را در داخل مارموست رندر می کنید. در اینجا خواهید دید که نورپردازی و پس پردازش چقدر می تواند برای ارائه های شما تفاوت ایجاد کند. به عنوان یک امتیاز، شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه مطالب خود را در آنریل رندر کنید. در پایان این درس، چندین تصویر صیقلی برای نمونه کار خود خواهید داشت.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Everything you need to know about Substance Designer.
Substance Designer is one of the fastest-growing procedural texturing solutions in the industry today. In this brand new course, games industry veteran Javier Perez will guide you through everything you need to harness this powerful tool.
Course Lesson Plan
Here's the low-down on everything covered in this course.
Lesson 1: Substance Basics
Here Javier will cover the basics of Substance Designer. After going through the UI and its features, you'll become familiar with all the nodes that will help you to craft your projects. Lastly, the Tile Sampler node will take center stage, and you will see the limitless potential of this powerful tool. By the end of this Lesson you will have created your own set of bricks or concrete tiles.
Lesson 2: Hard Surface
Now that you've learned how to create organic shapes, you will apply those same principles to design hard surface metal paneling. You'll also create singular one-off pieces which can be added to your main graph. Then, you will expose the graph's parameters so you can easily customize various settings going forward.
Lesson 3: Full Production
In this Lesson you will begin creating your final Substance material, integrating all the things you've learned so far. After this, you'll learn how to organize your graphs for future use, a necessary skill when working professionally as part of a team. By the end of this Lesson you'll be ready to bring your textures into Marmoset.
Lesson 4: Presentation
In this final Lesson, you will take your completed material and render it inside of Marmoset. Here you'll see how much of a difference lighting and post-processing can make for your presentations. As a bonus, you will also learn how to render your material in Unreal. By the end of this Lesson, you will have multiple polished images for your portfolio.