آموزش حرفه ای ایجاد اندام هشت پا در سابستنس دیزاینر
Advanced Shape Creation in Substance Designer
در این دوره مدرس به Eric Wiley آموزش حرفه ای ایجاد اندام هشت پا در برنامه سابستنس دیزاینر به بحث می پردازد. اریک به خوبی با تجربه های دیوانه خود در سابستنس دیزاینر آشنا است و ذهن او را به جزئیات سوق می دهد، اریک با Levelup.Digital همکاری می کند تا بینش های خود را در جریان کار خود قرار دهد. اریک در این آموزش کاملا گام به گام یک پروژه هشت پا را از ابتدا تا انتها ایجاد می کند. مدرس روش خود را برای شکستن یک ماده، و ابزار و تکنیک های شخصی خود را برای شکل دادن و لایه بندی جزئیات به نمایش می گذارد. اریک قدرت و توانایی سازنده سابستنس دیزاینر را با فشار دادن محدودیت های این آموزش نشان می دهد. این که آیا شما یک کاربر مبتدی یا پیشرفته Substance Designer هستید یا نه، شما با چیزی جدید برای ادغام در گردش کار خود خواهید بود. اریک هنرمند ارشد در شرکت Blizzard Entertainment در ایروین، کالیفرنیا است. اریک با بیش از ده سال تجربه در هنر محیط زیست و ایجاد مواد می باشد. کار اریک در هنرمند 3D برجسته شده است و در جامعه برای شناختن محدودیت هایی که می تواند در داخل سابستنس دیزاینر بدست آید، شناخته شده است. او در پروژه هایی مانند Guild Wars 2، Gigantic، Skylander Super Chargers و Destiny 1 & 2 کار کرده است.