Digital Tutors - Creating a Tileable Material in Substance Designer
Time : 1h 55min | Size : 1.18 | Project files : included | Software used : Substance designer 5.1
با سلام
در این دوره آموزشی ، مدرس به آموزش تکنیک های استفاده از نود های نویز و نود های پردازش ، برای ساخت شکل های ساده خواهد پرداخت . او همچنین نحوه استفاده از متود های بافت دهی ، مانند استفاده از زد براش و ... را نیز آموزش خواهد داد . پس از پایان این دوره ، شما مهارت استفاده از ابزار ها و تکنیک های لازم برای رفع نیاز های بافت دهی تان را خواهید داشت .
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Weandrsquo;ll explore fully procedural techniques by using noise nodes and processing nodes to create our basic shapes. Weandrsquo;ll also learn how to utilize common methods of texturing such as utilizing a ZBrush sculpt and photo-sourcing a texture to add detail to our material.
In exploring various techniques weandrsquo;ll learn how Substance Designer can be used to enhance and compliment the techniques already implemented in modern texturing pipelines.
By the end of this Substance Designer training, youandrsquo;ll have working knowledge techniques and the tools necessary to be able to adapt for your own specific texturing needs.