The Gnomon Workshop - Demystifying Substance Designer an artistic approach
Time : 4h 55min | Size : 3.53GB | Project files : included | software used : Substance designer
با سلام.
در این دوره آموزشی ، مدرس Christophe desse چگونگی استفاده از نرم افزار قدرتمند Substance designer جهت تولید بافت مدل های سه بعدی ، را به صورت کامل شرح خواهد داد . در بخش اول آموزش ، او به آموزش ابزار ها ، رابط کاربری ، و بحث در مورد رندر با موتور Iray میپردازد . سپس در بخش دوم ، بر روی ساخت یک پروژه ، تمرکز خواهد داشت.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this lecture, Christophe Desse demonstrates how he uses Substance Designer to efficiently generate textures for his 3D assets. As the title implies, the goal of this title is to remove the fears and inhibitions that could arise when presented with such a powerful a node based texturing system. The first part of the lecture is an introduction to the tools, with an overview of rendering in iray. Christophe then delves into the main project where an airplane and pilot are fully textured using a simple but effective approach. In conclusion, the project is rendered first in iray within substance designer, and then in Redshift for Maya.