ایجاد صداهای قانع کننده و جذاب برای پروژه یونیتی می تواند دشوار و سخت باشد. در این دوره، Unity Audio Fundamentals ، شما با استفاده از موتور بازی Unity یک سیستم صوتی کامل برای یک بازی ایجاد خواهید کرد. در مرحله اول ، نحوه پخش صداها را در Unity و چگونگی قرار دادن منابع صوتی در دنیای خود برای جلوه های صوتی سه بعدی کشف خواهید کرد. در مرحله بعد، شما از سیستم میکسر صوتی Unity برای ایجاد snapshots مختلف از میکس ها استفاده کرده. در آخر ، شما می آموزید که چگونه موزیک های پویا چند آهنگی را برای بازی خود ایجاد کنید تا یک soundscape کامل داشته که به گزینه های پخش کننده شما واکنش نشان دهد. با پایان این دوره ، شما درک بهتری در مورد چگونگی ایجاد soundscape شگفت انگیز در Unity 3D خواهید داشت.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
As a game developer, you tend to focus on what your players see on the screen, but half of what you give them is the audio, so it really pays to put in the effort to create compelling soundscapes for your players. In this course, Unity Audio Fundamentals, you’ll be creating a complete audio system for a game using the Unity game engine. First, you’ll discover how to play sounds in Unity and how to place sound sources in your world for 3D audio effects. Next, you’ll use Unity’s audio mixer system to create snapshots of various mixes and fade between them using C# scripting. Finally, you’ll learn how to create dynamic multitrack music tracks for your game in order to create a full soundscape that reacts to your player’s choices. By the end of this course, you’ll have a better understanding on how to create wonderful soundscapes in Unity 3D.