در این دوره، مدرس Harrison Ferrone شما را با نحوه ایجاد بازی های با قابلیت خرید درون برنامه ایی Cloud Build در برنامه های Visual Studio و Unity آموزش خواهد داد. او همچنین مهارت های مورد نیاز برای پیاده سازی یک فروشگاه مجازی ، تولید درآمد واقعی ، افزایش کارایی و سرعت فرآیند ساخت را توضیح خواهد داد.در ابتدا نحوه تنظیم سرویس IAP در Unity Editor , ایجاد محصولات قابل خرید و مدیریت تراکنش ها را آموزش می دهد. سپس نگاهی به پیکربندی فروشگاه مجازی خود برای پلت فرم ها و App Stores مختلف و نحوه شکل گیری ارتباط با تبلیغات Unity adv می کند. در نهایت با استفاده از Unity Cloud Build به اتوماتیک سازی توسعه پایپ لاین و تمرین با آپشنهای سفارشی و Cloud Build REST API می پردازد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Whether it’s a AAA game studio or indie publisher, funding and build pipelines always come into play. In this course, Building Games with Unity Services: In-app Purchases and Cloud Build, you’ll acquire the skills needed to implement a virtual store, generate real revenue, and increase the efficiency and speed of your build process. First, you’ll learn how to setup the IAP service in the Unity Editor, create purchasable products, and handle transactions. Next, you’ll dive into configuring your virtual store for different platforms and App Stores, and get a quick look at how IAP Promo ties into Unity Ads. Finally, you’ll use Unity Cloud Build to automate your deployment pipeline and get hands-on practice with custom options and the Cloud Build REST API. When you’re finished with this course, you’ll have a foundational understanding of the In-app Purchase and Cloud Build services and how to incorporate them into your own games. Software required: Unity 2018, Visual Studio.