آموزش اسکریپت نویسی الگوهای ناظران بازی با زبان سی شارپ در یونیتی
C# Scripting in Unity: The Observer Pattern
بازی و چندین سیستم نیاز به پاسخگویی دارند؟ هوش مصنوعی AI شما باید واکنش نشان دهد ، UI شما باید به روز شود. سناریوها بی پایان هستند. در این دوره ، مدرس Marc Gilbert شما را با یک الگوی طراحی شده و واقعی برای دستیابی به این سناریوها یا هر موقعیتی که در آن یک رویداد واحد رخ می دهد، آموزش می دهد. ابتدا روشهای ارتباط مستقیم اشیاء با یکدیگر در C # و Unity را مرور خواهید کرد. در مرحله بعد با الگوی Observer آشنا می شوید و خواهید آموخت که چرا وجود دارد و چه زمانی از آن استفاده خواهید کرد. سرانجام ، شما با اجرای این الگوی به روشی تمیز و مختصر که می توانید در هر یا تمام بازی های خود استفاده کنید ، تجربه کارآزمایی خواهید داشت. پس از اتمام این دوره ، مهارت و درک لازم را برای اجرای این راه حل زیبا برای رسیدگی به رویدادها در بازی های خود خواهید داشت.