در این دوره آموزشی در بازی شمشیرها و بیل ها در بخش سیستم مبارزه، شما مهارت هایی را که نیاز دارید برای ایجاد و پیاده سازی یک چارچوب مبارزه برای استفاده در بازی های خود در یونیتی یاد می گیرید. اول، شما عناصر و تاریخ مبارزه در بازی را بررسی خواهید کرد. بعد، شما با کشیدن مجموعه ای از کلاس ها و اینترفیس ها به عنوان بلوک های ساختمانی برای سیستم خود، چگونگی ایجاد زمینه را خواهید آموخت. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که بر اساس این چارچوب برای ایجاد سلاح و اثرات متمایز آنها عمل کنید. با مشاهده این آموزش شما مهارت و دانش مورد نیاز برای ایجاد مبارزه سرگرم کننده و جذاب در بازی های خود را در Unity خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
From swords to axes, fireballs to massive AOE attacks, players have come to expect a wide array of weapons and effects from their games. In this course, Swords and Shovels: Combat System, you will learn the skills you need to create and implement a scalable and extensible combat framework for use in your Unity games. First, you will explore the elements and history of combat in role playing games. Next, you will discover how to lay the groundwork by creating a set of core classes and interfaces to act as building blocks for your system. Finally, you will learn to build upon this framework to create distinct weapons and effects. When you are finished with this course, you will have the skills and knowledge required to create fun and engaging combat in your Unity games. Software required: Unity.