- سیستم ورودی جدید و 4 روش اصلی پیاده سازی آن را بیاموزید
- 2D Platformer، 2D top down RPG و 3D مثال
- سیستم Rebinding که موارد تکراری را شناسایی و تعویض می کند
- پروژه خود را از سیستم ورودی قدیمی به سیستم ورودی جدید منتقل کنید
- دانش C# مبتدی
- مبانی ویرایشگر یونیتی
- مستقیم
- اقدامات تعبیه شده
- دارایی اقدامات
- مولفه ورودی پخش کننده
سیستم ورودی نهایی با Rebinding در یونیتی
The Ultimate Input System with Rebinding in Unity
چیزی که یاد خواهید گرفت :
الزامات :
شرح
اگر با سیستم ورودی جدید مشکل دارید، یا میخواهید یک سیستم پیوند مجدد عملکردی برای بازی خود ایجاد کنید، در جای مناسبی هستید.
میتوانید دوره را با دانلود پروژههای Unity دنبال کنید: 2D Platformer و 2D RPG از بالا به پایین. پس از دانلود، آنها را از حالت فشرده خارج کرده و از طریق Unity Editor باز کنید. سپس شما آماده هستید که سخنرانی ها را دنبال کنید. البته در صورت تمایل می توانید از دارایی های خود استفاده کنید. همچنین به سرعت ورودی دارایی رسمی سه بعدی یونیتی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و خواهیم دید که آنها از کدام گردش کار استفاده می کنند.
در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از سیستم ورودی جدید را به 4 روش اصلی یاد خواهید گرفت:
برخی از راه های اصلی دارای تکرارهایی در درون خود هستند، و البته، ما تمام آن تکرارها را مرور خواهیم کرد. این به شما دانش و گزینه هایی می دهد تا بهترین گزینه را برای بازی و سبک کدنویسی خود انتخاب کنید.
در قسمت آخر دوره، یک سیستم rebinding سفارشی ایجاد خواهیم کرد. اگر می خواهید بازی های تجاری جدی بسازید، این سیستم واقعا مهم است.
به من اعتماد کنید، من آن را چندین بار دیده ام، اگر سیستم rebinding ندارید، می توانید نظرات منفی دریافت کنید. اگر بازیکنان نتوانند بازی و کنترلها را برای نیازهای خود تنظیم کنند، تجربه کاربری محدود است. بنابراین، هر بازی تجاری نیاز به یک سیستم rebinding دارد.
سیستم rebinding از این دوره منحصر به فرد است، در هیچ جای دیگری آموزشی در مورد آن پیدا نخواهید کرد. سیستم به طور خودکار پیوندهای تکراری را شناسایی و مبادله می کند. تغییرات دائمی هستند، به این معنی که بین جلسات بازی حفظ خواهند شد.
بنابراین، مهارت های توسعه بازی خود را بهبود دهید، سیستم rebinding را ایجاد کنید و بازیکنان از کنترل های سفارشی سپاسگزار خواهند بود.