- یک محیط سه بعدی را در Unity راه اندازی کنید، از جمله زمین، اسکای باکس و نور.
- کنترل های پخش کننده برنامه برای یک کاراکتر سه بعدی، از جمله حرکت و مدیریت ورودی.
- برای ایجاد گیم پلی چالش برانگیز، موانع مختلف از جمله موانع ثابت و متحرک را طراحی و اجرا کنید.
- مکانیکهای بازی مانند امتیازدهی، افزایش قدرت و شرایط بازی را برای افزایش عمق بازی پیادهسازی کنید.
- ایجاد و اعمال جلوه های بصری مانند سیستم های ذرات و انیمیشن ها برای بهبود زیبایی شناسی بازی.
- عملکرد بازی را از طریق اسکریپت نویسی کارآمد، ادغام اشیا و سایر تکنیک های بهینه سازی بهینه کنید.
- از موتور فیزیک Unity برای ایجاد تعاملات واقعی بین عناصر بازی استفاده کنید.
- پیاده سازی یک سیستم امتیازدهی برای پیگیری و نمایش پیشرفت بازیکن.
- طراحی و پیاده سازی جلوه های صوتی برای بهبود تجربه کلی بازی.
آموزش توسعه بازی سه بعدی در C Sharp و Unity برای مبتدیان
Complete CSharp Unity Game Development 3D For Absolute Beginners
این دوره برای مبتدیان، از جمله مبتدیان کامل، که مشتاق هستند در دنیای هیجان انگیز توسعه بازی های سه بعدی در Unity شیرجه بزنند، طراحی شده است. در این دوره به صورت گام به گام نحوه ایجاد یک بازی دونده سه بعدی را از ابتدا یاد خواهید گرفت. ما با اصول اولیه شروع می کنیم و شما را از طریق راه اندازی یک محیط سه بعدی، طراحی موانع و اجرای کنترل های پخش کننده راهنمایی می کنیم.
در طول دوره، با ساختن بازی خود از پایه، تجربه عملی به دست خواهید آورد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه حرکات بازیکن را برنامه ریزی کنید، موانع ایجاد کنید و قرار دهید، مکانیک های بازی مانند امتیاز دهی و افزایش قدرت را پیاده سازی کنید، و جلوه های بصری و انیمیشن ها را برای بهبود تجربه گیم پلی اضافه کنید.
یکی از نکات قابل توجه این دوره دسترسی به آن است. حتی اگر کاملاً مبتدی باشید، مطالب را به راحتی دنبال میکنید و جذاب میشوید. ما از یک رویکرد مبتدی پسند استفاده می کنیم و مفاهیم پیچیده را به درس های ساده و قابل درک تقسیم می کنیم. در پایان دوره، یک بازی دونده سه بعدی کاملاً کاربردی خواهید داشت که می توانید آن را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید یا حتی در فروشگاه های برنامه منتشر کنید.
آنچه یاد خواهید گرفت: