- یک بازی تیراندازی ایجاد کنید.
- با استفاده از Unreal Engine 4 توسعه دهید.
- آموزش برنامه نویسی با استفاده از نقشه ها
- بیاموزید که چگونه یک مجموعه با کیفیت از فریمورک های شیء طرح اولیه بسازید.
- نحوه ایجاد رابط کاربری پیچیده را بیاموزید.
- برای یادگیری این دوره به هیچ وجه نیازی به تجربه برنامه نویسی نیست.
- کسانی که قبلاً در ساخت بازی تجربه دارند، مهارت های توسعه خود را بیشتر خواهند کرد.
آموزش توسعه بازی بتل رویال در آنریل انجین 4 به همراه بلوپرینت
Unreal Engine 4 Game Develop: Battle Royale with Blueprint
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
منطق طبیعی در ذهن وجود دارد.
می توانید Unreal Engine را اجرا کنید.
درباره محتوا
این دوره مجموعه ای کامل از آموزش های نوع بازی Battle Royale می باشد. ویژگی ها به قدری بزرگ هستند که در ویدیوی تبلیغاتی نشان داده نشدند تا همه ویژگی ها را نشان دهند. مثلا گلوله های شلیک شده همگی اثر رو به پایین دارند و بر اساس مسافت سرعت پرواز را کاهش می دهند. تمام ویژگی ها تا حد امکان با جزئیات ساخته شده اند.
اکنون دوره به طور کامل تکمیل شده است و شما می توانید با مشاهده طرح کلی دوره ها، تمامی محتویات این مجموعه از دوره ها را یاد بگیرید.
درباره Blueprint
تمامی مطالب این مجموعه از دوره ها با استفاده از نقشه ها پیاده سازی شده است. مجموعهای از پروژههای طرح اولیه با ساختاری واضح و گرههای تمیز را خواهید دید، و زمان آن رسیده است که واقعاً عظمت طرحها را درک کنید.
اگر در محل کار در C++ توسعه میدهید، این شما را از تماشای دوره من کوچکترین باز نمیدارد. از آنجایی که هر تابع در یک نقشه را می توان در C++ پیدا کرد، یادگیری طرح های اولیه همچنان می تواند در توسعه C++ به شما کمک کند.
من تمام کارهای مربوط به این دوره را خودم انجام دادم، از جمله توسعه طرح اولیه، نوشتن سخنرانی، ضبط ویدیو، ضبط صدا، زیرنویس، ویرایش ویدیو، و حتی فناوری Green-Screen در ابتدای تبلیغ. همه جزئیات بارها و بارها بهینهسازی شدهاند تا تجربهای عالی را به شما ارائه دهند. ایجاد یک دوره آموزشی دشوار است. می دانم که هنوز خیلی چیزها وجود دارد که درست متوجه نشده ام، مانند لهجه انگلیسی ام، و امیدوارم بیشتر بفهمید. البته در صورت داشتن هرگونه سوال، نظر یا پیشنهاد می توانید با من تماس بگیرید و به محض مشاهده با شما تماس خواهم گرفت.
لیست کامل دوره
بخش 1: کارهای مقدماتی (4 درس)
Unreal Engine را دانلود و نصب کنید.
پروژه های بازی ایجاد کنید و منابع را وارد کنید.
بخش 2: دانش پایه (4 درس)
درک اولیه از موتور Unreal Engine.
بخش 3: تنظیم پروژه (4 درس)
ساخت چارچوب گیم پلی.
تنظیمات ورودی را کامل کنید.
بخش 4: انیمیشن BlendSpace (10 درس)
بیاموزید که انیمیشن BlendSpace چیست.
BlendSpace متحرک با کاراکترهای ایستاده، خمیده، مستعد، هدف گیری و چتربازی ایجاد کنید.
بخش 5: انیمیشن AimOffset (7 درس)
یاد بگیرید انیمیشن AimOffset چیست.
هدف افست متحرک برای شخصیت های ایستاده، خمیده، مستعد و هدف ایجاد کنید.
بخش 6: طرح انیمیشن (15 درس)
بیاموزید که طرح انیمیشن چیست.
ماشینهای حالت انیمیشن کاراکتر بسازید که شامل تمام حالتهای کاراکترها باشد.
آموزش استفاده از نمودار متحرک
توابع منطقی مرتبط با انیمیشن را تولید کنید.
بخش 7: مونتاژ انیمیشن (6 درس)
یاد بگیرید که انیمیشن مونتاژ چیست.
یک مونتاژ متحرک از تجهیزات و سلاح های پس گرفتن بسازید.
یک مونتاژ متحرک از تغییر مجلات و گلوله ها ایجاد کنید.
مونتاژی از انیمیشن های تیراندازی ایجاد کنید.
یک مونتاژ انیمیشن با استفاده از اشیاء ایجاد کنید.
بخش 8: ویژگی های پایه شخصیت (14 درس)
تنظیم اجزای کاراکتر
ایجاد توابع کنترل ماوس
عملکرد حرکت کاراکتر و تأثیر آن بر سرعت حرکت را ایجاد کنید.
یک سوئیچ حالت ایجاد کنید.
بخش نهم: مد شخصیت (6 درس)
اجزای مدل اسکلت مد شخصیت را بسازید
پوشش مواد.
سیستم آواتار شخصیت. (آواتار به معنای تغییر مد است، آیا از کلمه درست استفاده می کنم؟)
بخش 10: جدول داده های مورد (5 درس)
ایجاد جدول داده سلاح، جدول داده مهمات، جدول داده لوازم جانبی سلاح، جدول داده تجهیزات، جدول داده های پزشکی.
بخش 11: سیستم آیتم (2 درس)
چارچوب سیستم مورد توضیح داده شد.
ایجاد یک کلاس پایه آیتم.
بخش 12: شیء وانت (8 درس)
کلاس های پایه شی پیکاپ ایجاد کنید.
اشیاء وانت برای اقلام، سلاح، لوازم جانبی سلاح، مهمات، تجهیزات، اقلام بهداشتی، اقلام انرژی و مد ایجاد کنید.
بخش 13: موضوع مورد (9 درس)
اشیاء مورد سلاح، از جمله عملکردهای اسکلتی، عملکردهای لوازم جانبی سلاح، اجزای صوتی و اجزای ذرات را ایجاد کنید.
مهمات، تجهیزات، استفاده از نوع و اشیاء مورد مد ایجاد کنید.
بخش 14: سیستم تولید آیتم (9 درس)
قوانین تولید اقلام را توضیح دهید.
ایجاد جداول داده های مربوط به احتمالات
ایجاد منطق برای تولید اقلام.
محاسبه محل نمایش اقلام
بخش 15: ذخیره سازی داده ها (2 درس)
چارچوب های ذخیره سازی داده ها
ایجاد متغیرهای مرتبط با داده
بخش 16: برداشت و دور انداختن اقلام (30 درس)
شخصیت آواتار منطق ساخته شده است.
جریان منطق آیتم Pickup and Discard توضیح داده شده است.
عملکردهای مربوط به برداشت و دور انداختن مورد را ایجاد کنید.
عملکرد تعویض سلاح
بخش 17: ویژگی های سلاح (21 درس)
ویژگی های هدف گیری سلاح، از جمله هدف گیری مستقیم و هدف گیری با دامنه باز.
ویژگی های آتش، از جمله انیمیشن آتش، تغییر مجله، تغییر گلوله، لرزش صفحه، و انحراف متقاطع.
عملکردهای گلوله، از جمله منطق سقوط گلوله و سوراخ گلوله.
بخش 18: InventroyUI (20 درس)
دانش اولیه تولید UI توضیح داده شده است.
ساخت UI و تولید منطق.
نمایش کاراکترهای سه بعدی در رابط کاربری، و همگام سازی تمام لباس ها.
عملکرد کشیدن و رها کردن رابط کاربری
بخش 19: رابط کاربری اصلی(9 درس)
ایجاد رابط کاربری Crosshairs.
ایجاد رابط کاربری ActionTips.
ایجاد رابط کاربری MessageTips.
ایجاد رابط کاربری UserInfo
ایجاد رابط کاربری شمارش معکوس
ایجاد رابط کاربری Directions.
بخش 20: اشیاء مورد استفاده (6 درس)
یک نوار پیشرفت UI موجودی ایجاد کنید.
ایجاد یک نوار پیشرفت دایره ای
یک منطق استفاده ایجاد کنید.
ایجاد منطق بازیابی انرژی
بخش 21: چتر نجات (9 درس)
ساخت رابط کاربری چتربازی.
ساختن بازیگر هواپیما.
عملکرد پرواز سقوط آزاد را تولید کرد.
عملکرد پرواز چتر نجات را تولید کرد.
بخش 22: منطقه امن (4 درس)
عملکرد نمایش را ایجاد کنید.
توضیح منطق موقعیت تصادفی
یک تابع زوم پیوسته ایجاد کنید.
حرکت کاراکترها به داخل و خارج برای فعال کردن توابع مرتبط.
بخش 23: Airdrop (4 درس)
پرواز هواپیمای ایردراپ
جعبه های ایردراپ.
موارد موجود در ایردراپ
بخش 24: منطقه بمباران (3 درس)
نقاط انفجار.
مناطق بمباران
منطق اجرا
بخش 25: رابط کاربری نقشه (9 درس)
نقشه بزرگ و ساختمان رابط نقشه کوچک.
حرکت نقشه بزرگ و بزرگنمایی.
منطق حرکت نقشه کوچک
ایجاد نقشه و تفسیر UV.
نمایش مناطق امن، مناطق بمباران و نقشه مسیر پرواز.
بخش 26: نقشه نهایی (2 درس)
منطق مرتبط با انطباق با نقشه نهایی.
این دوره برای چه کسانی است:
افرادی که می خواهند بازی سازی را یاد بگیرند.
افرادی که تجربه برنامه نویسی ندارند یا کمی تجربه دارند.
برنامه نویسان، طراحان، بازی سازان.